וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 25 שנה באתר: מנכ"ל וואלה עידו אשד פורש מתפקידו

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 16:34

אשד משמש בתפקיד המנכ"ל זה למעלה משנתיים, ושימש לפני כן במשך שנים רבות כסמנכ"ל בכיר בחברה. הוא האחרון מדור מייסדי האתר הגדול בישראל שפורש מוואלה

עידו אשד. רובי קסטרו, מערכת וואלה!
עידו אשד/מערכת וואלה!, רובי קסטרו

עידו אשד הודיע היום (רביעי) לדירקטוריון וואלה על רצונו לפרוש מתפקידו כמנכ"ל החברה. אשד (50) משמש בתפקיד המנכ"ל זה למעלה משנתיים, ועובד בוואלה מאז הקמת האתר לפני כ-25 שנה. אשד שימש לפני היותו מנכ"ל וואלה שנים רבות כסמנכ"ל בכיר וניהל את כל פעילות המוצר של האתר, שנחשב לאחד הראשונים באינטרנט הישראלי.

אשד היה ממעצביו הראשונים של אתר וואלה, עוד בשנות התשעים, ונחשב לאחד ממייסדי האינטרנט בישראל. במהלך השנים היה שותף למעבר, שהפך את וואלה מפורטל לאתר תוכן מוביל. בתקופתו כמנכ"ל עבר וואלה מהפסד לרווח - ולאחר מכן נמכרה בהצלחה לחברת ג'רוזלם פוסט. בשנים האחרונות הוביל אשד יוזמות רבות נוספות, בהן הקמת האפליקציה הפופולרית חמ"ל - אפליקציית מבזקים וחדשות מתפרצות בזמן אמת, המובילה מסוגה בישראל. אשד הוא האחרון מדור מייסדי האתר הגדול בישראל שפורש מוואלה.

אשד אמר היום: "וואלה היה בית בשבילי במלוא מובן המילה. כמנכ"ל, קבלתי את החברה בטיימינג מאתגר והצלחנו בכל המטרות שהצבנו לעצמנו: מכירת החברה תוך שמירה על וואלה כאתר המוביל באינטרנט הישראלי. אני מביט על החברה שאני משאיר בגאווה. אני מודה לכל עובדי החברה לדורותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully