וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בהנהלת רדיו 103fm: סמנכ"ל הדיגיטל והפיתוח עוזב

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 20:05

ידין כץ כיהן כארבע שנים בתפקיד והוביל לזינוק בחשיפה למותג 103fm בדיגיטל, אשר הגיעה לשיא בתקופתו. לפני כן כיהן כמנהל התקשורת הדיגיטלית הבינ"ל של תל אביב-יפו. לא ברור מי יחליפו

שינויים בהנהלת רדיו 103fm: ידין כץ (37), סמנכ"ל הדיגיטל והפיתוח של הרדיו, עוזב את התפקיד לאחר ארבע שנים. טרם פורסם מי יחליף אותו.

במסגרת תפקידו, היה אמון כץ על בניית אסטרטגיית הדיגיטל של 103fm, חיזוק נוכחות המותג ברשת וניהול פעילויות שיווקיות. בתקופתו, הרחיב כץ את פעילותו הדיגיטלית של הרדיו בצורה משמעותית: גובשה מתודולוגיית עבודה הכוללת מערך תוכן מבוסס וידיאו, יצירת שפה עיצובית חדשה, ניהול קמפיינים ויישום מודלים מסחריים חדשים של הכנסות בדיגיטל.

בין הישגיו, ניתן למנות את הזינוק בחשיפה למותג 103fm בדיגיטל, אשר הגיעה לשיא בתקופתו. במחצית הראשונה של שנת 2021, הגיעה ההאזנה לתכני הרדיו בדיגיטל למעל 70 מיליון האזנות - פי שלושה מהתקופה המקבילה. כיום, כ-300 אלף איש עוקבים אחרי 103fm ברשתות החברתיות, ותכני הרדיו זוכים למעורבות גולשים של מיליונים מדי חודש.

קודם לתפקידו ברדיו 103fm, כיהן כץ כמנהל התקשורת הדיגיטלית הבינלאומית של העיר תל אביב-יפו, שם הקים את מערך הדיגיטל הבינלאומי והיה אחראי לנוכחות המותג ברשת. בשנים האחרונות הוא עוסק בבניית אסטרטגיות דיגיטל, שיווק ותוכן לגופים שונים. הוא מרצה באוניברסיטת רייכמן ומייעץ בנושאי שיווק לסטרטאפים וחברות בישראל ובעולם.

ידין כץ. גיא אלעד,
ידין כץ/גיא אלעד

ידין כץ: "אני מודה לאור צלקובניק שהפקיד בידיי את הזכות להוביל את מחלקת הדיגיטל של רדיו 103fm בתקופה כל כך מרתקת. אלו ימים בהם הדיגיטל תפס מקום מרכזי והפך למפתח עבור חברות מסחריות, מכל התעשיות, להתחבר לקהלים חדשים וליצור השפעה. מודל העבודה הדיגיטלי והשיווקי שפיתחנו ברדיו, מוכיח שכל גוף יכול לרתום את הפלטפורמות הללו ולהגיע להישגים מופלאים. עם השלמת משימתי והגשמת יעדיי, אני מוכן לאתגרים חדשים".

אור צלקובניק, מנכ"ל 103fm: "אני מודה לידין על תרומתו המקצועית לתחנה ולמערך הדיגיטל בפרט, בתקופה זו של שינויים והתרחבות טכנולוגית בעולם התקשורת. אין לי כל ספק שידין, מאנשי המקצוע המצוינים והמוכשרים ביותר בשוק הדיגיטל, יוסיף לתרום מניסיונו ומכישוריו בכל אשר יפנה".

* רדיו 103 נמצא תחת בעלות משותפת עם אתר וואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully