וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 21 שנים: "מאחורי השירים" יורדת מלוח השידורים

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 10:59

"1038 שעות שידור משקפות נאמנה את פסקול המוסיקה שנוצרה בעשרים השנים האחרונות", סיכם עורך ומגיש התוכנית המיתולוגית חיים א-דור. תאגיד השידור: "שיתוף הפעולה עם א-דור צפוי להימשך בפורמטים חדשים"

התוכנית "מאחורי השירים" יורדת מלוח השידורים של כאן גימל. בפוסט שפרסם בפייסבוק המגיש והעורך המיתולוגי שלה חיים א-דור, הוא כתב: "1038 שעות שידור שאני ערכתי וארחתי ב-21 השנים שהתוכנית היתה באחריותי נמצאים בארכיון רשת ג ( קול ישראל) ובארכיון כאן גימל (תאגיד השידור) והם משקפים נאמנה את פסקול המוסיקה שנוצרה בעשרים השנים האחרונות.

"זה רגע קשה ומצער עבורי, אף על פי שידעתי שיום אחד זה יקרה בלי שארגיש, שיגיע היום להיפרד מהתוכנית, לזוז הצידה לפנות את הכיסא לצעירים, אין בי כעס כי זה מהלך הגיוני ונכון להעביר לדור הבא את המושכות".

א-דור הודה לתאגיד ש"איפשר לי 4 שנים להיות גימלאי ועדיין משדר, בשנים שנאלצתי להתמודד עם דברים קשים. תודה לאוסקר טרדלר על הצילומים לאורך השנים, על הלב והנשמה. ותודה לטכנאים של אולפני הרדיו בחיפה שנשאו אותי על כפיים בשנים קשות".

אתמול (שלישי) שודרה התוכנית האחרונה בכאן גימל. אורח התוכנית האחרון היה הזמר דויד ד'אור עם אלבומו האחרון "סליחות".

חיים א-דור. רונן אקרמן,
סופה של תקופה. חיים א-דור/רונן אקרמן

מכאן גימל נמסר: "אנחנו שמחים שנפלה בחלקנו הזכות להנות מכישוריו הרבים של חיים אדור, שדרן ועורך ותיק ומצוין, בעל זכויות רבות ברדיו הישראלי. אדור ליווה בתוכניתו ברגישות ובתבונה רבה את היצירה הישראלית הפופולרית למעלה משני עשורים ויצר תוכניות אירוח מרתקות ומעשירות ואנחנו מודים לו על כך. שיתוף הפעולה עם אדור צפוי להימשך בפורמטים חדשים אודות המוזיקה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully