וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל וואלה החדש הוא עידן אלרום, שנפרד מקבוצת קשת

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 13:58

בתפקידו האחרון שימש אלרום כמשנה למנכ"ל מאקו מקבוצת קשת, אליה הגיע ב-2017, בתקופה קריטית עבור גופי השידור, בה נערכו לפיצול ערוץ 2. לפני כן שימש כסמנכ"ל משרד הפרסום יהושע/TBWA

ב-2014 הצטרף לגלובס, בה שימש כמנכ"ל פלטפורמת המסחר הפיננסי המקוון של הקבוצה. בתפקידו הבא שימש כסמנכ"ל משרד הפרסום יהושע/TBWA

עידן אלרום, עד לאחרונה המשנה למנכ"ל mako מקבוצת קשת, הוא מנכ"ל וואלה החדש. אלרום נבחר מבין שורה של מועמדים שנבחנו לתפקיד, הנחשב לאחד מתפקידי המפתח בשוק התקשורת המקומי.

ברקורד המקצועי של אלרום נכללים תפקידים בכירים בגופי המדיה והשיווק הגדולים בישראל. ב-2014 הצטרף לגלובס, בה שימש כמנכ"ל פלטפורמת המסחר הפיננסי המקוון של הקבוצה. בתפקידו הבא שימש כסמנכ"ל משרד הפרסום יהושע/TBWA, שנמנה על החמישייה הראשונה של משרדי הפרסום בישראל, וכמנכ"ל TBWA Digital. הוא חתום בין היתר על בנייה ויישום של אסטרטגיות דיגיטליות, על פיתוח מוצרים דיגיטליים ועל איפיון והוצאה לפועל של מהלכים מורכבים לחברות מהגדולות בישראל.

בתפקידו האחרון הוא שימש, כאמור, כמשנה למנכ"ל מאקו מקבוצת קשת, אליה הגיע ב-2017, בתקופה קריטית עבור גופי השידור, בה נערכו לפיצול ערוץ 2 - והוא קיבל את האחריות לשיווק וקידום כלל מיזמי הדיגיטל של הקבוצה, שיווק נכסי הקבוצה השונים וניהול קידום תכניות קשת בדיגיטל. בהמשך היה מעורב במהלכים מהותיים ובהם השקת וקידום אתר החדשות N12.

עידן אלרום מנכ"ל וואלה. עופר חג׳יוב,
עידן אלרום/עופר חג׳יוב

מינויו של אלרום, עו"ד ובעל תואר במשפטים - מכוון, בין היתר, לפתוח עידן חדש באתר התוכן הוותיק בישראל, להקים מוצרים ופלטפורמות חדשות, לרענן ולייעל את המערכות והחטיבות המקצועיות השונות, ולהגדיל את פעילות נכסי המדיה הנמכרים בוואלה. הוא ייכנס לתפקידו בתקופה הקרובה.

עידן אלרום מסר: "אני נפרד ממקום שהיה עבורי בית ומאנשים שהיו ויישארו יקרים ללבי. אני רוצה להודות באופן אישי לאורי רוזן, לאבי ניר ולהרבה אנשים מוכשרים שזכיתי לעבוד איתם בהנאה גדולה. עכשיו הזמן להצמיח דברים חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • וואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully