וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשלוח הגיע ליעד: זו דוברת דואר ישראל החדשה

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 15:40

גל לבנון-לוי, ששימשה דוברת פרטנר וניהלה את יחסי הציבור ותחום הסושיאל בקבוצה, תחליף את נוי קדם-מדמון שתנהל את מערך התקשורת של קבוצת תנובה

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין, הודיע היום (ראשון) על מינוי דוברת חברת התקשורת פרטנר גל לבנון-לוי לתפקיד דוברת דואר ישראל. לבנון-לוי אשר נבחרה במכרז, תיכנס לתפקידה בשבועות הקרובים, ותחליף את נוי קדם-מדמון, סמנכ"ל תקשורת והסברה בחברה, אשר מונתה לאחרונה לנהל את מערך התקשורת הקונצרני של קבוצת תנובה, לאחר חמש שנים בדואר.

גל לבנון לוי. רמי זרנגר,
גל לבנון-לוי/רמי זרנגר

לבנון-לוי (38), אשר תדווח לדני גולדשטיין ותשב בהנהלת החברה, שימשה בשש השנים האחרונות כדוברת פרטנר וניהלה את יחסי הציבור ותחום הסושיאל בקבוצת התקשורת. קודם לכן, עסקה קרוב ל-10 שנים בניהול יחסי ציבור של חברות מובילות מתחומי הפיננסים, שוק ההון והטכנולוגיה כיועצת אסטרטגית בכירה במשרדי יחסי הציבור שרף תקשורת ופליישר תקשורת. גל בעלת תואר ראשון ביחסים בינלאומיים מתוכנית CUNY Honors College של אוניברסיטת CUNY בניו יורק, והיא בוגרת יחידת דובר צה"ל.

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, איחל לגל לבנון-לוי הצלחה רבה בתפקידה החדש והודה לנוי קדם-מדמון על תרומתה לחברה ואמר: "הדואר הוא אחד הארגונים המורכבים בתחום התדמיתי, ונוי הצליחה להגדיל משמעותית את החשיפה החיובית של החברה, למזער את התקשורת השלילית, ולמצב את הדואר כחברה המובילה בישראל בתחום הסחר המקוון, תוך יצירת קשרי עבודה מצוינים עם התקשורת ועם שדרת המנהלים והעובדים, אשר תרמו משמעותית לשיפור תדמית החברה בקרב הציבור. אני מאמין שנוי היא נכס לכל ארגון ומאחל לה הצלחה בתפקידה החדש. אני מברך על הצטרפותה של גל לחברה, שאף היא מגיעה מהשוק הפרטי עם ארגז כלים רחב ותאפשר לחברה להמשיך ולהוביל את תחומי הסחר המקוון, הפיננסיים והקמעונאות גם ברמה התדמיתית".

נוי קדם סמנכ"ל תקשורת והסברה. רמי זרנגר,
נוי קדם-מדמון/רמי זרנגר

נוי קדם-מדמון מסרה "אני גאה להיות שותפה למהלכים פורצי הדרך שמובילים בשנים האחרונות הנהלת הדואר והדירקטוריון, בראשות מנכ"ל החברה דני גולדשטיין וחזי צאיג, יו"ר הדירקטוריון. תדמית של חברה נבנית על מעשים, והדואר היא חברה שנמצאת בתהליך עשיה מואץ, תוך כדי מעבר מחברה ממשלתית לחברה בהפרטה, אשר מבצעת מהלכי התייעלות וחדשנות רבים בשנים האחרונות. אני שמחה ומתרגשת לקראת האתגר הבא. תנובה היא אחת החברות המרתקות והחדשניות במשק, המשפיעות על איכות החיים של הציבור בישראל, ואני מודה על ההזדמנות להיות חלק ממהפכת המזון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully