וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 4 שנים: מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר יפרוש מתפקידו

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 13:31

מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, בועז סטמבלר, הודיע בימים האחרונים למנכ"ל משרד רה"מ יאיר פינס, על כוונתו לסיים את תפקידו בחודשים הקרובים. לפ"מ היא יחידת רווח והפסד עצמאית של המדינה. בקרוב תוקם ועדת איתור למחליף

מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, בועז סטמבלר, הודיע בימים האחרונים למנכ"ל משרד רה"מ יאיר פינס, על כוונתו לסיים את תפקידו בחודשים הקרובים, זאת כפי שקובע החוק בתום קדנציה בתפקיד. לפ"מ היא יחידת רווח והפסד עצמאית של המדינה וסטמבלר עומד בראשה ב-4 השנים האחרונות. בקרוב תוקם ועדת איתור למחליפו, וייתכן שסטמבלר יישאר עוד כמה חודשים על לכניסתו למשרד.

בשנים 2015-2018 כיהן סטמבלר כראש מערך התקשורת במשרד ראש הממשלה ודובר רה"מ לשעבר נתניהו, ולפני כן ראש אגף בכיר לתקשורת במשרד האוצר. בין השנים 1996-2011 היה עורך בכיר בחברת החדשות.

בהודעה שהוציא משרד רה"מ נכתב כי "בתקופת ניהולו של סטמבלר הגיעה לפ"מ להכנסות שיא של כמעט 700 מיליון שקל והייתה שותפה מלאה של משרד התיירות, בשיווק ישראל בעולם והגעה לשיאים חדשים בכניסת תיירים לישראל".

בועז סטמבלר. משוחרר מזכויות,
בועז סטמבלר/משוחרר מזכויות

מנכ"ל משרד רה"מ, יאיר פינס: "בועז סטמבלר הוביל בהצלחה רבה אתגר מורכב של ניהול ארגון ציבורי, הפועל בסביבה עסקית. יכולותיו האישיות והניסיון הניהולי הרחב שהוא מביא עמו, היוו את אחד הכלים המשמעותיים ביישום האסטרטגיה השיווקית הן בישראל והן בעולם. בועז הוביל את לפ"מ לקפיצת מדרגה טכנולוגית וקריאייטיבית. אני מודה לו על שירותו ומאחל לו הצלחה בעתיד".

בועז סטמבלר: "לאחר 10 שנים בתפקידים בכירים ומשמעותיים במגזר הציבורי, הגיע הזמן להמשיך הלאה. היתה לי הזכות להוביל את לפמ לשיא הכנסות של כל הזמנים, לשיאי הצלחה בשיווק ישראל בעולם, בהטמעת טכנולוגיות חדשות וחיזוק ההון האנושי. אני מודה לעובדי לפמ המוכשרים והמסורים, אשר בעבודה קשה ובכישרון רב הפכו לסיירת מובחרת בהובלת הפרסום הממשלתי למען אזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully