וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתאגיד ובגל"צ התעלמו מהסיפור של אילה חסון, והיא יוצאת למתקפה

אראל סגל ודוד ורטהיים

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 16:02

חסון, שפרסמה על הקשר בין רע"מ לחמאס: "מנסור עבאס מתראיין בגוף שידור ציבורי, שממומן ע"י משלם המסים, ולא נשאל אף לא שאלה אחת בסוגייה הזו. זה ארגון פרטי או שעובדים אצל הציבור? הציבור הישראלי היה רוצה לדעת אם הוא משלם כסף לטרוריסטים". האזינו

בכלי התקשורת הגדולים כאמור התעלמו מהפרסום, שעשוי להביך את הממשלה. כך לדוגמה, רינו צרור בגל"צ ראיין את עבאס ולא שאל שאלה על הכספים לכאורה לחמאס, וכך גם אריה גולן מרשת ב'

ביקורת קשה של עיתונאית חדשות 13 אילה חסון על עמיתיה בגלי צה"ל ובתאגיד השידור, על כך שהתעלמו מהתחקיר שפרסמה ביום חמישי לפיו ראזי עיסא, מספר 15 במפלגת רע"מ, תושב כפר קאסם, יו"ר האסיפה הכללית של התנועה האיסלאמית וחבר מועצת השורא ומנכ"ל עמותת 48 קיבל מחמאות מראזי חאמד, בכיר בחמאס על הפעילות של העמותה. כמו כן, עיסא הגיע לעזה בשנת 2019 ונמצא גם בפגישה בה נחתם ההסכם בין רע"מ ליאיר לפיד ונפתלי בנט.

בכלי התקשורת הגדולים כאמור התעלמו מהפרסום, שעשוי להביך את הממשלה. כך לדוגמה, רינו צרור בגל"צ ראיין את עבאס ולא שאל שאלה על הכספים לכאורה לחמאס, וכך גם אריה גולן מרשת ב'.

חסון התראיינה לאראל סגל ודוד ורטהיים ברדיו 103. האזינו לשיחה המלאה.

ורטהיים: אני רוצה לשאול לגבי התזמון, זה לא מקרי. כולנו מכירים את המצב הפוליטי ערב אישור התקציב והלחץ בסביבת נתניהו, ויודעים שבשבוע-שבועיים האחרונים צצים המון אייטמים בתקשורת נגד רע"מ.

חסון: "עדיף להסתיר אותם?".

ורטהיים: אז אנחנו מסכימים שאין מקריות.

"לא אכפת לי ארגונים עיתונאיים שהם כלכליים ויש להם בעלות פיננסית של בעלי עסקים. אני לא יכולה לבוא אליהם בטענות הם בוחרים את האג'נדות שלהם, אבל גוף שידור ציבורי שממומן על ידי משלם המיסים - מנסור עבאס התראיין שם הבוקר ולא יישאל אף לא שאלה תמה אחת בסוגייה הזאת? סליחה, זה ארגון פרטי או שעובדים אצל הציבור הישראלי? אפילו אייל ברקוביץ' שהוא לא עיתונאי אבל הוא אזרח ובטח לא ביביסט או שמיביסט הוא אזרח אכפתי הבין את הדבר הזה והוא עף עליו ב־180 מעלות. הציבור הישראלי היה רוצה לדעת אם כספי המסים שלו הולכים למימון טרוריסטים".
.
סגל: היום אריה גולן ראיין את מנסור עבאס.

ורטהיים: דיברת על זה שיש תגובות עם "טירוף של שנאה כלפיך" מאז פרסום התחקיר.

חסון: "לא, לא עושים פולו אפים, אז אמרתי שהגענו למצב עצוב מאוד לצערי שאנשים כבר הגיעו לשנאה שהם לא רואים את טובת המדינה. בוא נשים קצת בצד את הפוליטיקה. הצד הזה, הצד ההוא, די כבר".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully