וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בשידור | מגל: "סתום את הפה המטונף שלך"; כספית: "לך הביתה"

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 15:18

השידור של תוכנית הבוקר הפופולרית של 103FM כמעט והגיע לסופו בעקבות ויכוח בשיחת הפתיחה בין שני המגישים בעקבות תחקיר שפורסם על העברת כספים לתנועה האסלאמית. האזינו לקטע

"אתם מצדיקים העברת כסף לטרוריסטים": בעקבות החשיפה בחדשות 13 על הקשרים לכאורה בין מפלגת רע"מ לפעילי ארגון הטרור העזתי חמאס, מגיש הרדיו והעיתונאי ינון מגל התרעם הבוקר (ראשון) בשידור בתוכניתו עם בן כספית ב-103FM. "הייתי שולח אותך להסתכלות", אמר לו כספית. מה עצבן את מגל במיוחד?"זו ממשלה שלוקחת מילדי אברכים ונותנת לילדי שהידים ולכן היא תגמור רע", צעק מגל. "הקואליציה תגמור רע, כי מי שלוקח מילדי אברכים ומזרים כסף לשהידים זה אירוע שהוא מטורף, ורק שופר כמוך וכמוכם יכולים להצדיק את הדבר הזה. זה לא ייאמן, לאן הגעתם שאתם מצדיקים כסף למשפחות של טרוריסטים שרוצחים יהודים? אתם דואגים לאלמנות ויתומים של חמאס, כל הכבוד לכם, תיהנו".


"אתם חבורה של מטורפים, מגוחכים עם השנאה שלכם לנתניהו", המשיך המגיש. "הרי כל מה שיש לך להגיד זה 'ביבי'. הוא לא ראש הממשלה, הוא יו"ר האופוזיציה. ואם זה היה בתקופת ביבי, זה אומר שזה בסדר? תתייחס לעניין עצמו, שיש ממשלה שמעבירה כספים לתנועה האסלאמית, לא מה ביבי היה עושה או אישר או הכשיר או היה רוצה לעשות".

"הייתי שולח אותך להסתכלות"

כספית לא נותר חייב בעקבות ההתפרצות של ינון: "הייתי שולח אותך להסתכלות, אבל אני חושב שאתה עושה הצגה אז נוותר על זה. רמת הטירוף והשקרים שלכם, כולל עכשיו, שאתה מתגולל על הממשלה, מתבסס על תחקיר שקרה כולו בתקופת נתניהו. אין לתאר את זה, או שכולכם התחרפנתם או שאתה מהופנט או על סטרואידים או על סמים או משהו". הוא המשיך: "יושבת הגברת בערוץ 13, מראה פגישה שהתקיימה כשנתניהו היה ראש הממשלה, ועכשיו מאשימים את בנט שלא העביר תקציב, והוא כבר מממן. קודם כל, נתחיל מכך שההוא מהחמאס שכולם מדברים עליו, הוא איש החמאס שבאמצעותו ניהל גרשון בסקין בשמו של נתניהו את המשא ומתן להחזרת גלעד שליט".

"אז מה?", קטע אותו מגל. "ינון, אני רוצה לדבר. אני יכול?", ענה לו כספית. "אל תגיב", השתלח מגל. "באופן חריג רשמתי, כמה עברו? 7 דקות, אמרת בינתיים שמה שאני אומר זה שטות, שאני שקרן שתשלח אותי להסתכלות, שאני על סמים או על סטרואידים. אם אתה רוצה תרבות דיבור, תנקה את הפה המלוכלך שלך אם אתה רוצה שאני אקח אותך ברצינות, ואם לא - תפסיק ליילל שאני קוטע אותך - כי אתה מדבר שטויות, אתה מכשיר תנועה שנותנת כסף ליתומים ואלמנות של חמאס".

מנסור עבאס בפתיחת מושב החורף של הכנסת, 4 באוקטובר 2021. ראובן קסטרו
במוקד המחלוקת. מנסור עבאס/ראובן קסטרו

"אתה פתאט"

"אתם חבורה של שקרנים פתולוגיים שהשטן לא ברא", יצא כספית למתקפה, "אתם חבורה של 'פייקרים' ששוטפים את המוח לציבור הישראלי. אתה לוקח עמותה שאין לרע"מ. אתה שקרן"

כספית ענה: "אני אתעלם מכל העלבונות, כי בניגוד לך אני לא סופר אותם. אני גם לא לוקח ללב. אני לא רוצה שתיקח אותי ברצינות חלילה, כי זה גורם לי נזק". מגל לא נשאר חייב: "איך אפשר לקחת אותך ברצינות כשהדבר היחיד שאתה מדבר עליו זה ביבי?"."אתם חבורה של שקרנים פתולוגיים שהשטן לא ברא", יצא כספית למתקפה, "אתם חבורה של 'פייקרים' ששוטפים את המוח לציבור הישראלי. אתה לוקח עמותה שאין לרע"מ. אתה שקרן. אין עמותות לאף מפלגה כי זה נגד החוק. העמותה קיימת עשרות שנים וכל חודשיים, גם בתקופת נתניהו, היא מעבירה כספי תרומות שאין להם קשר לתקציב המדינה, ליתומים ואלמנות בעזה".

"אין לה קשר ליתומים ואלמנות בעזה?", שאל מגל. "אתה השתגעת?", ענה כספית, "זה מה שאמרתי עכשיו? אתה מטורף? לא מקשיב למילה". מגל התעצבן: "אתה מוכן לסתום את הפה המטונף שלך כבר, ולדבר בצורה יפה?". כספית ענה: "אני לא מוכן". מגל המשיך: "אני לא רוצה לדבר על זה, יאללה, פרסומות אני רוצה פרסומות בבקשה. אני לא רוצה לשמוע אותך"."אז אתה יכול ללכת הביתה", ענה לו כספית, ומגל השיב: "אתה תלך הביתה, אני לא רוצה לשמוע אותך ואני לא אתן לך לדבר. אתה פתאט".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103FM.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully