וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר שערים, פחות דיבורים: יש מנצחת בטורניר של כלי התקשורת

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 9:32

אצטדיון "שלמה ביטוח" בפתח-תקווה אירח את הטורניר המסורתי, בהשתתפות 9 נבחרות מכלי התקשורת בישראל. שחקני נבחרת ספורט1 הקדישו את הזכייה בגביע לחברם, השדרן והפרשן סלבה הברזילאי ז"ל, שהלך לעולמו מקורונה לאחרונה

אתמול (ראשון) התקיים במתחם אצטדיון שלמה ביטוח בפתח-תקווה, טורניר הקט-רגל של כלי התקשורת בישראל. למגרש עלו 9 נבחרות: חדשות 12, רשת 13, כאן 11, וואלה!, ישראל היום, מעריב, ערוץ 20, ספורט1 וגלי צה"ל. הנבחרות חולקו לשני בתים, כאשר כבר מתחילתם של המשחקים, בלטו הקבוצות של ספורט1 וגלי צה"ל - אשר שיחקו בבתים שונים וכל אחת מהן עלתה לחצי הגמר מהמקום הראשון בביתה.

הקרב המסקרן היה על שני הכרטיסים הנוספים לחצאי הגמר, כשבתום המשחקים, הצליחו להעפיל הנבחרות של חדשות 12 ורשת 13 לאחר קרבות מותחים מול התאגיד וערוץ 20. בין משחקוני הבית לחצאי הגמר התקיים טורניר פנדלים, כאשר כל קבוצה שלחה נציג מטעמה שניסה להכניע את שוער נבחרת ישראל לשעבר, רפי כהן. דרור קאפח מערוץ 20 הצליח לדייק ארבע פעמים מהנקודה הלבנה וזכה בתואר אלוף הפנדלים.

נבחרת ספורט1. פאר לוין תקשורת,
זוכרים את סלבה. ספורט1 מקדיש את הגביע לשדר המנוח/פאר לוין תקשורת

גם חצאי הגמר לא הולידו הפתעות וקבעו גמר איכותי בין ספורט1 לגלי צה"ל, וקרב פיקנטי על המקום השלישי בין חדשות 12 לרשת 13. למרות יתרון מבטיח בן 3 שערים לטובת רשת 13 במחצית המשחק, נבחרתה של חדשות 12 קבעה תיקו בסיום וניצחה לאחר דו-קרב בבעיטות הכרעה. בגמר הגדול, ספורט1 סחפה את המגרש וסיימה את הטורניר בניצחון ענק בדרך לגביע. רגע מרגש היה במעמד ההנפה, כאשר שחקני נבחרת ספורט1 הקדישו את הזכייה בטורניר לחברם, השדרן והפרשן סלבה הברזילאי ז"ל, שנפטר בחודש אוגוסט האחרון מקורונה.

יניב טוכמן. פאר לוין תקשורת,
יניב טוכמן של וואלה ספורט הגיע בכושר, שאר החבר'ה פחות. אל תדאגו, בשנה הבאה ניתן בראש/פאר לוין תקשורת

הטורניר נערך ביוזמת החברה לפיתוח פתח-תקווה ומשרד ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה פאר לוין. גור מוטולה, מנכ"ל ושותף במשרד ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה פאר לוין, סיפר: "מערכות התקשורת שהשתתפו בטורניר נהנו מאירוע חגיגי וספורטיבי, כאשר ליום אחד העיתונאים זנחו את התחרות על האייטם הכי טוב לטובת תחרות על כר הדשא. משרד פאר לוין תקשורת חרת על דגלו יצירתיות ומקוריות בעשייה היומיומית עבור לקוחות המשרד והטורניר הוא דוגמה טובה לפעילות שמייצרת ערך מוסך משמעותי ללקוחות החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully