וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלונות נגד גל אוחובסקי נחשפות: פגע מינית לכאורה, הפעיל כוח, והתעלם מבקשות להפסיק

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 17:34

בכאן 11 נחשפו עדויות לפיהן אוחובסקי, נשיא ארגון הנוער הגאה, כפה את עצמו במהלך מפגש מיני עם אדם מהקהילה הגאה, הפעיל כוח פיזי והתעלם מבקשות להפסיק. זה לא המקרה היחיד. אוחובסקי עזב את תפקידו

תחקיר כאן 11 אודות תקיפות מינית לכאורה של גל אוחובסקי כלפיי צעירים/כאן 11
א' מעיד "יותר מחמש פעמים הוא ניסה להפוך אותי בכוח, אמרתי לו די, בוא נפסיק עם זה. באופן מפתיע ומזעזע הוא נתן לי כאפה בפנים. זה שיתק אותי"

התלונות נגד גל אוחובסקי נחשפות: פגע מינית לכאורה, הפעיל כוח, והתעלם מבקשות להפסיק במהלך מפגש עם אדם מהקהילה הגאה.

בכאן 11 נחשפו הערב (שני) עדויות לפיהן גל אוחובסקי, נשיא ארגון הנוער הגאה, כפה את עצמו במהלך מפגש מיני עם אדם מהקהילה הגאה, הפעיל כוח פיזי והתעלם מבקשות להפסיק, ובמקרה נוסף כפה עצמו על אדם אחר במהלך פגישת עבודה.

א', שנמצא דובר אמת בפוליגרף, מעיד "יותר מחמש פעמים הוא ניסה להפוך אותי בכוח, אמרתי לו די, בוא נפסיק עם זה. באופן מפתיע ומזעזע הוא נתן לי כאפה בפנים. זה שיתק אותי". לפי עדות נוספת של ב': "הוא כפה את עצמו עלי למרות התנגדותי".

מוקדם יותר היום דווח בוואלה! ברנז'ה כי אוחובסקי משתמש בשירותיו של היחצ"ן רונן צור להתמודד עם הפרסום. בעקבות התחקיר, גל אוחובסקי פרסם הודעת התנצלות בפני המעידים, והודיע על הפסקת פעילותו כנשיא ארגון נוער גאה.

איגי: "מקווים כי האירועים המתוארים בתחקיר יבוררו בהקדם"

בעקבות הכתבה, קיבל הוועד המנהל של איגי את הודעתו של גל אוחובסקי כי יסיים את תפקידו כנשיא איגי.

מהארגון נמסר כי "אנו מקווים כי האירועים המתוארים בתחקיר יבוררו בהקדם. השנים האחרונות מביאות רוח חדשה של יצירת רשת ביטחון למתלוננות ומתלוננים - הרוח הזו חייבת להיכנס גם לתוך הקהילה הגאה, ואנו, כארגון המוביל והגדול בקהילה, שאחראי על אלפי חניכות וחניכים ומאות רבות של מתנדבים ומתנדבות, לוקחים על עצמנו תפקיד משמעותי בבניית ושינוי השיח. משימתנו היא ליצור עולם ומרחב בטוח לכל נערה ונער בקהילה הגאה בישראל, וכל מי שנושא תפקיד בארגון חייב לשמש לכך דוגמא. קווי הפניות הדיגיטליים שלנו פתוחים, והמדריכים והמדריכות שלנו קשובים לכל אחת ואחד שירצו לדבר, לשתף או להתייעץ בנוגע לאירועים שקרו ולכל נושא שקשור אליהם. אנו מחויבים לחיסיון מלא ולבירור מיידי של כל תלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully