וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאירוויזיון 2019 למיס יוניברס 2021: גובש צוות התקשורת להפקת הענק

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 12:44

גובש צוות ניהול הדוברות לאירועי מיס יוניברס שיתקיימו בישראל בחודש דצמבר הקרוב אליו צפויים להגיע כ-300 עיתונאים מכל העולם. הצוות כולל את איש יחסי הציבור רון גרנות. עוד בשמות: מנכ"לית דבי לשעבר איה אחימאיר

מדינת ישראל, בהובלת משרד התיירות, ותאגיד התיירות של אילת יארחו את אחד האירועים הבינלאומיים הגדולים שישודרו אי פעם בישראל, בהפקת טלי אשכולי וסמנכ"ל הפיתוח לשעבר של קשת לשעבר אסף בלכר

גובש צוות ניהול מערך יחסי הציבור והדוברות לאירועי מיס יוניברס שיתקיימו בישראל בחודש דצמבר הקרוב אליו צפויים להגיע כ-300 עיתונאים מכל העולם. בשבוע שעבר הכריז ארגון "מיס יוניברס" העולמי על התחרות השנתית שתתקיים בחודש הבא באילת.

מדינת ישראל, בהובלת משרד התיירות, ותאגיד התיירות של אילת יארחו את אחד האירועים הבינלאומיים הגדולים שישודרו אי פעם בישראל, בהפקת טלי אשכולי וסמנכ"ל הפיתוח לשעבר של קשת לשעבר אסף בלכר. האירוע יועבר בשידור חי בלמעלה מ-170 מדינות ולכ-600 מיליון צופים בכל רחבי העולם ב-12 בדצמבר.

הצוות כולל את איש יחסי הציבור רון גרנות הבעלים של 'רון גרנות תקשורת' - המשמש בין היתר כמשרד היחצ והדוברות של התיאטרון הלאומי 'הבימה' ובעל ניסיון בניהול תקשורת באירועי ענק מורכבים הפועלים במספר זירות מקבילות, וגם כמי שהיה חבר בכיר בצוות היח"צ לאירוויזיון 2019. מי שתוביל בצוות את הניהול האסטרטגי היא היועצת האסטרטגית איה אחימאיר, מי שכיהנה עד לא מזמן כמנכ"לית דבי תקשורת, וניהלה תקשורתית עשרות אירועים בינלאומיים בשנים האחרונות, ביניהם אירוויזיון 2019, פרס בראשית ועוד.

רון גרנות. ליא יפה,
הפקת ענק. גרנות/ליא יפה

את יחסי הציבור בתקשורת הבינלאומית תנהל חברת היח"צ Israel N10S בבעלות ג'וש הנטמן וסיימון דיוויס אשר בין לקוחותיו נמנים רשות החדשנות, מרכז פרס לשלום ולחדשנות, סטארטאפ ניישן סנטרל, מצעד החיים ותאגידים בינלאומיים מובילים נוספים. ג'ייסון פרלמן שהצטרף לאחרונה כסמנכ"ל לקוחות במשרד יהיה אמון על התיק והצטרף לצוות המוביל, לצד דור גבישי ממשרד רון גרנות.

טלי אשכולי ואסף בלכר: "אנחנו מאמינים שקיום התחרות בישראל הוא הזדמנות להיחשף לקולן של נשים ברחבי העולם, לחשוף בפניהן את העושר התרבותי והחדשנות של ישראל ולהוביל עשייה גלובלית במאבק העולמי המשותף במשבר האקלים. המתמודדות עתידות לחשוף את ישראל במישור התיירותי, החברתי והטכנולוגי למאות מיליוני אנשים ברחבי העולם. במהלך השבוע בו יבקרו המתמודדות בארץ יסוקר הביקור שלהן בעמודי הסושיאל הפופולאריים של הארגון והחשיפה מכלל האירוע צפויה להגיע לכ-1.3 מיליארד אנשים ברחבי העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully