וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרת לזירת הפשע: ענת קם תשמש כעורכת ב"הארץ"

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 18:23

7 שנים אחרי שחרורה מהכלא ולאחר שתבעה אותו על חשיפתה כמקור - ענת קם תחל לעבוד בקרוב בעיתון "הארץ", כך נודע לוואלה! ברנז'ה

טריילר "להיות ענת קם"/yes דוקו
תפקידה יוגדר כ"עורכת הדעות באתר". מדובר בתפקיד חדש אשר נמצא בפיתוח ותכליתו לעבות את זירת הדעות בדיגיטל בנפרד מזו של העיתון המודפס

לאחר שתבעה אותו על חשיפתה כמקור ואחרי שנשלחה לעונש מאסר של 4.5 שנים בשל חשיפתה כמקור זאת בצל התנהלות העיתון, ענת קם תחל לעבוד בקרוב בעיתון "הארץ", כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

תפקידה יוגדר כ"עורכת הדעות באתר". מדובר בתפקיד חדש אשר נמצא בפיתוח ותכליתו לעבות את זירת הדעות בדיגיטל בנפרד מזו של העיתון המודפס. בחצי השנה האחרונה עבדה קם באתר "כסית" המסקר את ענף התקשורת והפרסום. גם עורך האתר אלכס כץ הודיע לאחרונה על עזיבתו - זאת תחת שינויים שעובר האתר העצמאי.

קם התפרסמה כאשר בעת שירותה בצה"ל כעוזרת ראש-לשכת מפקד פיקוד המרכז, אגרה מעל אלפיים קובצי מחשב שבחלקם מסמכים סודיים, וזמן קצר לאחר שחרורה מסרה את רובם לעיתונאי "הארץ" אורי בלאו. לאחר חשיפת הפרשה היא הודתה והורשעה, במסגרת עסקת טיעון, בעבירות של ריגול חמור ומסירת ידיעה סודית ללא היתר, ונשלחה לעונש מאסר של כ-4.5 שנים, זאת בנוסף לשנתיים בהן שהתה במעצר בית.

באפריל 2013 הגישה קם לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה לפיצויים בסך 2.6 מיליון ש"ח נגד "הארץ", מו"ל העיתון עמוס שוקן, סגן העורך לשעבר אבי זילברברג, והעיתונאי אורי בלאו, על הפרסום שהביא לחשיפתה כמקור. בדצמבר 2018 נפסק כי "הארץ" ובלאו אכן חבים חובת זהירות לקם, ועקב כך הם חויבו לשלם לה 75,000 ש"ח כהוצאות משפט, זאת ללא פסיקת גובה פיצוי. לאחר דיון בבית המשפט העליון בערעור שהגישו "הארץ" ובלאו, הגיעו הצדדים לפשרה שבמסגרתה שילם לה "הארץ" 270 אלף שקלים והוסכם כי תבוטל החלטת בית המשפט המחוזי שהארץ ובלאו אחראים לנזקיה של קם.

ענת קם אישרה את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully