וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך הושלם: שי גולדן יקבל תכנית בוקר בערוץ 20

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 13:51

אחרי שהביע לא פעם תמיכה בראש הממשלה לשעבר נתניהו, לוואלה! ברנז'ה נודע כי גולדן עתיד לקבל תכנית אישית בערוץ 20 עם המעבר לשידור באפיק 14. עוד על הכוונת: הקדמת מהדורת החדשות ל-19:30. הנה הפרטים

שי גולדן. עדי אורני,
שי גולדן/עדי אורני
עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי על הכוונת של ערוץ 20 גם הקדמת מהדורת החדשות המרכזית לשעה 19:30 - מהלך שיכול לייצר לה לא מעט צופים, שכן היא תתחרה מול רצועות לפני החדשות של הערוצים המסחריים הגדולים

אחרי שהביע לא פעם תמיכה בראש הממשלה לשעבר נתניהו, לוואלה! ברנז'ה נודע כי גולדן עתיד לקבל תכנית אישית בערוץ 20 עם המעבר לשידור באפיק 14. מדובר ככל הנראה בתכנית בוקר. בשנתיים האחרונות ביצע גולדן סוג של מהפך, והחל לתקוף ברשתות החברתיות את התקשורת ולתמוך בראש הממשלה לשעבר. לפני מספר חודשים החל להגיש תכנית ברדיו גלי ישראל, הנחשב גם הוא לתחנה המזוהה עם הימין, יש יאמרו הביביסטי.

לפני כן עבד גולדן במשך שנים בידיעות אחרונות, הארץ, רשת 13 וכן רדיו ת"א.

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי על הכוונת של ערוץ 20 גם הקדמת מהדורת החדשות המרכזית לשעה 19:30 - מהלך שיכול לייצר לה לא מעט צופים, שכן היא תתחרה מול רצועות לפני החדשות של הערוצים המסחריים הגדולים. מגישת הערוץ ליטל שמש סירבה להגיש את המהדורה, מה שמשאיר לערוץ כרגע את נוה דרומי, יערה זרד ושרה בק בהיצע. לא ברור באיזו מתכונת, אבל נשקלת אפשרות של רוטציה בין שניים מהשמות הללו.

מערוץ 20 נמסר בתגובה: "ערוץ 20 עובר לאפיק 14 ב 28.11. לצופינו צפוי לוח שידורים עשיר ומרתק עם מיטב המגישים, הפרשנים והכתבים, ועוד שלל חידושים. פרטים נוספים בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully