וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל רבינוביץ' מונתה למגישה הראשית של חדשות הערב בכאן

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 10:51

ארבעה חודשים אחרי שדוריה למפל הודיעה על עזיבתה, בכאן חדשות הוחלט למנות את רבינוביץ' למגישה קבועה. בשבוע שעבר פורסם בוואלה! ברנז'ה כי רומי נוימרק סירבה לתפקיד

מיכל רבינוביץ'. רוני ינקוביץ׳,
מיכל רבינוביץ'/רוני ינקוביץ׳
הדרך למינוי רבינוביץ' לא הייתה פשוטה, למרות ששמה היה בין המועמדים להחליף את דוריה למפל שהודיעה על עזיבתה כבר בחודש יוני

מיכל רבינוביץ' מונתה למגישה הראשית של חדשות הערב בכאן, כך הודיעו היום (שני) בתאגיד השידור הציבורי. רבינוביץ' בטש, עיתונאית ומגישה בכירה בחטיבת החדשות, הגישה עד כה את מהדורת חדשות השבת ופעם בשבוע את חדשות הערב מזה כארבע שנים וחצי. קודם לכן הגישה ברשות השידור את מהדורת חדשות השבת במשך כ-6 שנים והייתה המגישה הראשית של "מבט" בשנה האחרונה לסגירת הרשות.

הדרך למינוי רבינוביץ' לא הייתה פשוטה, למרות ששמה היה בין המועמדים להחליף את דוריה למפל שהודיעה על עזיבתה כבר בחודש יוני. זאת לאחר שבתחילה בכלל העדיפו בתאגיד את מגישת חדשות עשר לשעבר טלי מורנו - איתה נוהל משא ומתן שלבסוף כשל בשל ויכוח על מספר ימי ההגשה בשבוע. מאוחר יותר הוחלט בתאגיד להציע באופן רשמי לרומי נוימרק את התפקיד, והיא אף קיימה את הראיון הראשון עם ראש הממשלה בנט מטעם התאגיד - אך כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, אף היא סירבה לתפקיד. כעת הוחלט לבסוף להישאר עם רבינוביץ'.

מכאן נמסר כי "מיכל רבינוביץ' חתומה בשנים האחרונות על תחקירים וכתבות מגזין משמעותיות. לאחרונה חשפה את פרשת גל אוחובסקי והתקיפות המיניות - תחקיר שהצית את גל ME TOO בקהילה הגאה והוביל לפתיחת חקירת משטרה נגד אוחובסקי. לאורך השנים הובילה רבינוביץ' משדרים מיוחדים והיא אחראית לכמה מהראיונות הפוליטיים המרכזיים ששודרו בתוכניות החדשות בכאן 11".

מיכל רבינוביץ' בטש: "זו זכות גדולה להתיישב על כיסא המגישה הראשית של השידור הציבורי, לצד צוות נפלא של נשות ואנשי חטיבת החדשות. מבטיחה שגם מכיסא זה אמשיך לקחת חלק בעשייה העיתונאית בשטח ולטפל בסיפורים החשובים, שרק שידור ציבורי חופשי וחזק, יכול להביא לצופיו".

מנהל חטיבת החדשות ברוך שי: "מיכל מגישה מקצועית, מראיינת חדה ועיתונאית אמיצה. היא סללה את דרכה להגשת המהדורה בעבודה יסודית ונחושה, מהשטח, תוך שמירה על גב עיתונאי זקוף, צניעות ויושרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully