וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבי חדשות 12 נגד רסקין: לא עולים לשידור עם לוינסון

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 18:13

ירון אברהם ודפנה ליאל אוהבים לבקר חברי כנסת ושרים. כשזה הגיע לטור של עיתונאי הארץ חיים לוינסון נגדם, הביקורת התקבלה פחות בחינניות, והפכה לאולטימטום למערכת "חדשות הבוקר"

לוואלה! ברנז'ה נודע כי כתבי חדשות 12 דפנה ליאל וירון אברהם מסרבים להופיע בתכנית הבוקר של קשת כאשר עיתונאי הארץ חיים לוינסון מופיע בפאנל. הסיבה: טור שכתב על חדשות 12 לפני מספר שבועות שהתמקד במקצועיות של שניהם ואף של כלל המהדורה שלטענתו סובלת מבעיות עריכה ורדיפת סנסציות על חשבון עיתונאות.

בין היתר כתב לוינסון כי "את חדשות 12 לא מעניינות יותר החדשות. הם רוצים 'לייצר דיבור'" ועל הסקר הפנימי בליכוד לפיו השר לשעבר אמיר אוחנה מתחזק שפרסמה ליאל, כי מדובר באייטם רשלני שבעבר לא היה מתפרסם. "הדיווח הכוזב על 'הסקר' בליכוד גדול יותר מדפנה ליאל. יש לה עורכים שהפסיקו להיות עיתונאים והפכו לנרקומנים של טרפיק".

ליאל הייתה רגילה להעביר לא מעט סינקים לחדשות הבוקר, ובשבוע שעבר אף סירבה לעשות זאת מועידת גלזגו אליה נשלחה.

לעת עתה מגבים במערכת חדשות הבוקר של ניב רסקין את לוינסון.

בחדשות 12 בחרו שלא להתייחס. כך גם בקשת. חיים לוינסון מסר: "התנהלות קצת משונה בעיני מצד עיתונאים שאמורים להיות אמונים על ביקורת וחופש ביטוי - אבל אמשיך לומר את דעתי בנושאים שונים שעל סדר היום הפוליטי התקשורתי והתרבותי ללא מורא וללא הנחת סלבס".

דפנה ליאל. ראובן קסטרו
לקחה אישית. ליאל/ראובן קסטרו
חיים לוינסון. יחצ,
מוחרם. לוינסון/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully