וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 22 שנה בקבוצה: סמנכ"ל השיווק של קשת עובר להייטק

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 12:09

צביקה ליבליך, סמנכ"ל השיווק של קבוצת קשת מסיים את תפקידו וימונה למנהל האסטרטגיה הראשי (CSO) בחברת פאפאיה גלובל: "הייתה לי זכות בבניית ספינת הדגל של הטלוויזיה בישראל, לעולם אודה עליה". וגם, טקסט הפרידה הארוך בהיסטוריה, מאת אבי ניר

צביקה ליבליך, סמנכ"ל השיווק של קשת, פורש אחרי 22 שנים, לטובת עולם ההייטק. ליבליך, מעמודי התווך של הארגון, שותף להתפתחותה של קשת מזכיין טלוויזיה בערוץ 2 ועד היום.

ליבליך מנהל בשני העשורים האחרונים את האסטרטגיה השיווקית והמסחרית של קבוצת קשת, במסך ערוץ 12 ובערוצי הדיגיטל, כמו גם את שיתופי הפעולה המסחריים. בתקופת זו ביסס ליבליך את חטיבת השיווק של קשת בתחומי המכירות, השיווק והקריאטיב, כאחת מחטיבות השיווק המובילות במשק. בשנה האחרונה הוביל את עולם ההייטק למסך הטלוויזיה החל ממיתוג מעסיק ועד למענה רוחבי למותגי היוניקורנים השונים.

צביקה ליבליך. ינאי יחיאל,
עוזב. צביקה ליבליך/ינאי יחיאל

ליבליך החל את דרכו כמנהל המכירות של קשת; בשנת 2000 מונה לסמנכ"ל השיווק, שתחת אחריותו כל הפלטפורמות השיווקיות של קשת.

"קשת היא עבורי בית, חברים, לב", מסר, "במשך 20 שנה היתה לי הזכות לעבוד לצד אבי ניר ולהיות שותף להתפתחות החברה בעידן המשתנה, תוך חידוד חזונה של חברת התכן הישראלית המובילה בעולם. קשת היא מודל לחברה לומדת, מתפתחת, המחפשת מנועי צמיחה מגוונים, במטרה להיות בשורה אחת עם גופי התכן המובילים בעולם. אני עובר לאתגר הבא שלי בעולם ההייטק, בידיעה שחטיבת השיווק של הארגון מבוססת על חבורת אנשים מעולים, מוכשרים שימשיכו להצטיין. אני רוצה להודות לאבי ניר, לדירקטוריון ולעובדיי על הזכות לקחת חלק בבניית ספינת הדגל של הטלוויזיה בישראל. זכות שלעד אודה עליה".

אבי ניר. תמר מצפי, אתר רשמי
עובד רק תחבירית. אבי ניר/אתר רשמי, תמר מצפי

אבי ניר, מנכ"ל קשת, מסר: "צ ב י ק ה נ פ ר ד מ ק ש ת. זה אולי עובד תחבירית, אבל זה מנוגד לכמה חוקי טבע וחוקי רגש בסיסיים. צביקה הוא לא רק איש שיווק ומכירות בחסד, מנהל יוצא דופן וחבר טוב, הוא גם משתייך לקבוצה קטנה מאד מאד של מנהלים, שאפשר להגיד עליהם בלי מרכאות שהם עשו את הטלוויזיה של ישראל. מהמקום בו אנחנו ניצבים היום, קשה גם ביום בהיר לראות כל כך רחוק אחורה בזמן, אבל עשרים ומשהו שנים אחורה, היינו במקום אחר, מקום לדאגה. צביקה בנה במו ידיו, שכלו ואהבתו חלק חשוב מהפיגומים, החומר והלבנים מהם בנויה קשת (והטלוויזיה המסחרית בישראל) ושבזכותו היא יכולה ותוכל ליצור עוד ולממש את החזון שלה לחברת תוכן ישראלית. אני כותב את המשפטים האלו ומנסה לנווט בין הכרת התודה העצומה, הרגשות והענייניות הנדרשת. נדמה לי שהניווט הזה קשה במיוחד, כיוון שצביקה הביא תמיד לשולחן, לחדר ולבניין את הסערה הזו, הוריקן ושמו "צביקה", שהביא עמו הישגים גדולים וגם היה חלק בלתי נפרד מה די אן איי הקולקטיבי שלנו, שאחרי 22 שנים יישאר עם 23 זוגות כרומוזומים פחות אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully