וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל "רענון השורות" בחדשות 13: תוך פחות מחודש 7 עיתונאים עזבו

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 16:19

פחות מארבעה חודשים לכניסתו של המנכ"ל אבירם אלעד לתפקידו, ונראה כי חדשות 13 משנה פניה עם עזיבה של כ-5% מכוח האדם העיתונאי בחברה. גורמים בחדשות: "לא מדובר בסוף פסוק, בקרוב יהיו עזיבות נוספות"

אבירם אלעד במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ירושלים, 18 באוקטובר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
מרענן. אלעד/פלאש 90, יונתן זינדל
בחברה אומרים כי לא מדובר בגל קיצוצים, אך לא מכחישים כי בקרוב יתווספו שמות נוספים שיעזבו את החברה

פחות מארבעה חודשים לכניסתו של מנכ"ל חדשות 13 אבירם אלעד לתפקידו, ונראה כי סבב ראשון של "רענון שורות" מאחוריו. רק בחודש האחרון עזבו את החברה לא פחות מ-7 עיתונאים. מדובר בכ-5% ממצבת העיתונאים של החברה המונה כ-150 עיתונאים.

מדובר בין היתר בראש דסק תחקירים וסדרות של החברה אבי זילברברג וכן סגניתו ליאת בל סומר. בנוסף, עוזבים את החברה עורך מהדורת חדשות השבת עם הילה קורח אבי כהן, שעובר לשמש העורך הראשי של שידורי המונדיאל, וכן עורך משנה שלו עידו וולפוביץ'.

עוד בין העוזבים: דוברת החברה שרון בן דוד - שכלל לא ברור בשלב זה אם ימונה לה מחליף באופן מלא, וכן תחקירנית ותיקה במהדורה בשם ג'אקי מוריס. לכל אלו מצטרפת עזיבתה של יונת דרור סמנכלית הפקות שעבדה 19 שנה בחדשות 13 (ו-10).

כזכור, לפני כשנה וחצי נערך בחברה גל פיטורים משמעותי במסגרתו פוטרו מהחברה כ-37 עובדים בהם כתבים בולטים וגם וותיקים בערוץ, ביניהם הפרשן המדיני ברק רביד, כתב הכנסת עקיבא נוביק, כתב האוכל עמית אהרונסון, כתבי המגזין סמדר פלד ואיתי ורד, וה"מפצח" של חדשות 13 אבי עמית.

בחברה אומרים היום (חמישי) לוואלה! ברנז'ה כי לא מדובר בגל קיצוצים נוסף, אך לא מכחישים כי בקרוב יתווספו שמות נוספים שיעזבו את החברה.

"מערכת חדשות גדולה היא גוף דינמי"

מחדשות 13 נמסר בתגובה: "באופן טבעי, מערכת חדשות גדולה היא גוף דינמי יותר מתחומים אחרים, ומעברים בתחום התקשורת בכלל והחדשות בפרט הם תכופים. הנהלת חדשות 13, על מרכיביה החדשים והוותיקים, פועלת בכדי לשכלל ולשדרג את כל תוצריה החדשותיים בימים אלה, ועניין זה נוגע מעת לעת גם בשינויים בכוח האדם.

"החברה שמה דגש על תרבות ארגונית מכבדת, יעילה ויצירתית; ולפני הכל על עבודה עיתונאית אמיצה ומגוונת, ומוצרים חדשותיים שמכבדים את העושים במלאכה ואת הצופים שלנו. אנו מודים לכל מי שתרם לחברת החדשות והלך לדרך חדשה; וכמובן מברכים בהזדמנות הזו את המצטרפים החדשים שכבר הצטרפו - ושיצטרפו בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully