וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר וואלה! מצטרף למועצת העיתונות

אלון נעים

עודכן לאחרונה: 26.11.2021 / 8:58

מועצת העיתונות הודיעה כי הקבוצה הכוללת את העיתונים מעריב, ג'רוזלם פוסט, אתר וואלה! ותחנות הרדיו של הקבוצה מצטרפות לשורותיה

מועצת העיתונות והתקשורת בישראל הודיעה כי הקבוצה הכוללת את העיתונים: "מעריב", "ג'רוזלם פוסט", "נובוסטי" ו"נאשה סטראנה", אתר החדשות: "וואלה!", תחנות הרדיו: 103 FM ("רדיו ללא הפסקה"), "אקו 99" ו"צפון ללא הפסקה" - מצטרפים למועצה.

מועצת העיתונות והתקשורת בישראל - היא גוף וולונטרי, שהוקם בשנת 1963 במשותף על ידי העיתונות (מו"לים, עורכים ועיתונאים) ונציגי ציבור - כמו גופים מקבילים בעולם.

השופט חנן מלצר בדיון בשאלה האם ראש הממשלה בנימין נתניהו יוכל להרכיב ממשלה תחת כתב אישום, בית המשפט העליון 31 בדצמבר 2019. ברני ארדוב
יו"ר מועצת העיתונות, חנן מלצר/ברני ארדוב

לפי הגדרותיה, המועצה מופקדת על שמירת הערכים של עיתונות חופשית וטובה, ובמסגרת זו היא קובעת את כללי האתיקה החלים על כלי התקשורת ואוכפת את הכללים האלה.

כזכור הארגון עבר טלטלה בשנה האחרונה כאשר שופטת העליון בדימוס, דליה דורנר שכיהנה כנשיאת מועצת העיתונות מזה כ-15 שנה, הודיעה על פרישתה, כשברקע ביקורת שהושמעה, על שפעלה לא בשקיפות להקמת מכון בעל מטרות דומות. מתחילת השנה, משמש כיו"ר המועצה שופט העליון לשעבר חנן מלצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully