וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 14: לא נשלם החוב בסך 12 מיליון שקל לרשות השנייה בלוח הזמנים

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 11:11

בחלופת מכתבים זועמת בין הרשות השנייה לערוץ 14 טוענים בערוץ כי טרם קיבלו את רישיון השידור בפועל, גם אחרי שעמדו בכל הדרישות. בתוך כך, למנכ"ל ועדת המדרוג יש הסבר מעניין ללמה שאר הערוצים שנתוני ערוץ 14 בידיהם, לא הדליפו אותם

"אם חברי מועצת הרשות השניה מודעים לעובדה שהחלטתם לא מיושמת בפועל וכי אתם נמנעים מלהעניק לנו את הרישיון גם אחרי שעמדנו בכל הדרישות"

"נדהמנו לקבל מכם בתזמון מפתיע - יום ההשקה של ערוץ "עכשיו 14" סדרת מכתבים שריח חזק של ניסיון להשבית שמחות נודף ממנה על נושא שכבר נסגר במסגרת הרישיון הקבוע... הניסיון להסיט את תשומת לבנו בימים כאלה לסוגיות שסבלו וסובלות דיחוי - ועוד עם בתוך 5 ימי עבודה! שהם כולם ימי חג החנוכה -
בלתי מתקבלת על הדעת. אנו מודיעים לכם כי אין ביכולתנו להיענות לבקשתכם בלוח הזמנים שהצבתם".

כך משיבים בערוץ 14 (לשעבר 20) לדרישת הרשות השנייה לשלם חוב בסך 12 מיליון שקל עבור חובות רגולטוריות שטרם כוסו. בחלופת מכתבים זועמת בין הרשות לערוץ 14 שהגיעה לידי וואלה! ברנז'ה טוענים עוד בערוץ כי כי טרם קיבלו את רישיון השידור בפועל, גם אחרי שעמדו בכל הדרישות.

"טרם קיבלנו מענה לשאלתנו ממכתבנו הקודם, בבקשה דחופה להבהרה, מדוע על אף החלטת מועצת הרשות השניה מתאריך ה-21.9.2 המאשרת את הענקת הרשיון הקבוע לערוץ 20 (עכשיו 14) לא קיבלנו לידנו את הרישיון עד לרגע זה. האם חברי מועצת הרשות השניה מודעים לעובדה שהחלטתם לא מיושמת בפועל וכי אתם נמנעים מלהעניק לנו את הרישיון גם אחרי שעמדנו בכל הדרישות".

ערוץ 20 בהשקת ערוץ 14. מאיר אילפור,
עכשיו 14, התשלום אחר כך. אולפני הערוץ/מאיר אילפור

" אף אחד לא מחפש לשים מכשול בפני ערוץ 14"

כך או כך, סביר להניח שגם נתוני הערוץ הממותג מחדש לא עלו משמעותית ממה שהיו בערוץ 20. בעבר עמד הערוץ על ממוצע של 1-1.5% צפייה בלבד במהלך הפריים טיים

בתוך כך, מנכ"ל ועדת המדרוג רוני ארן ניסה להסביר הבוקר (שלישי) ברדיו 103 מדוע נתוני הצפייה של הערוץ לא מפורסמים. לדבריו, "אני מעריך בשבועות הקרובים ערוץ 14 יצטרף לוועדה ונתוני הרייטינג שלהם יתפרסמו".

בוועדה הוחלט שלא להפיץ את נתוני הערוץ מתוך כוונה לאפשר לערוץ 14 להצטרף לוועדה בצורה מסודרת, בחלוף שנתיים מאז פרשו ממנה. במילים אחרות: משתפים פעולה עם בקשת הערוץ, שכן כניסה שלו לוועדה תהיה כרוכה בתשלום - שבוודאי ישתלם לה, בוודאי אחרי שגם התאגיד נפרד ממנה השנה.

לשאלה מה אפשר להבין מזה ששאר הערוצים, שנתוני ערוץ 14 בידיהם, לא הדליפו אותם, השיב ארן כי "הם אנשים רציניים. אף אחד מהערוצים לא מחפש לשים מכשול בפני ערוץ 14. כולם מבינים שזה ערוץ לגיטימי שיתקיים תקופה ארוכה ולא רוצים לייצר בלאגן".

כך או כך, סביר להניח שגם נתוני הערוץ הממותג מחדש לא עלו משמעותית ממה שהיו בערוץ 20 שכן הקהל הצופה בו בחלקו הגדול מסורתי. וגם כי סביר שאם היו גבוהים בהרבה, היו בוחרים לחשוף אותם. בעבר עמד הערוץ על ממוצע של 1-1.5% צפייה בלבד במהלך הפריים טיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully