וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ynet: בספורט מצמצמים, ובאתר משקיעים מיליונים בקמפיין תדמיתי

דוד ורטהיים ואלון נעים

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 12:10

מהנעשה בראשל"צ: האיחוד בין ynet ספורט לאתר ONE החל לתת את אותותיו, עם קיצוצים וצמצומים במחלקת הספורט. בתוך כך: בצל גל העזיבות ואיחוד המערכות, האתר יוצא בקמפיין טלוויזיוני ראשון מסוגו

בית ידיעות אחרונות בראשון לציון. ראובן קסטרו
בית ידיעות אחרונות בראשון לציון/ראובן קסטרו
השקעה בקמפיין איננה מקרית: האתר עבר בשנתיים האחרונות לא מעט שינויים וטלטלות

האיחוד בין ynet ספורט לאתר ONE החל לתת את אותותיו, עם קיצוצים וצמצומים במחלקת הספורט. לוואלה! ברנז'ה נודע כי מכתבי פיטורים חולקו השבוע לשלושה אנשי מערכת בהם כתב ושני עורכים. עוד נודע על שינויים פנימיים נוספים עם מעברם של שני עורכים נוספים לתחום הכלכלה והחדשות, ולפי ההערכות צפויים בהמשך קיצוצים נוספים במחלקה.

כזכור, בתחילת אוקטובר הוכרז על מהלך לאחד בין ספורט One וספורט ynet, לטובת התייעלות ארגונית, זאת במקביל לאיחוד המערכות בין העיתון המודפס לאתר. במהלך החודשיים האחרונים ניתן היה להבחין שרוב התכנים ב-ynet ספורט מתבססים על אייטמים של אתר ONE וכתבות בודדות מאוד הועלו מטעם המערכת.

ב-2017 קבוצת ידיעות אחרונות שבשליטת נוני מוזס רכשה את השליטה בוואן מאודי מילנר וגיל מנקין בעסקה שלפי הערכות עומדת על עשרות מיליוני שקלים.

בתוך כך, השבוע פורסם בגלובס על כך שלראשונה אתר ynet ייצא בקרוב בקמפיין. מדובר במהלך רחב היקף הכולל פרסום בטלוויזיה, שהופקד בידי משרד הפרסום מנצ', ומוערך במיליוני שקלים. לפי הפרסום, המסר העיקרי בקמפיין יהיה המלחמה בפייק ניוז והצורך בדיווח אמת, תחת הסלוגן "קודם כל אמת". בהקשר זה יצוין כי גם עיתן גלובס עצמו יצא לפני כשנה בקמפיין תחת מסר דומה, עם הסלוגן "למילים יש ערך".

ההשקעה בקמפיין איננה מקרית: האתר עבר בשנתיים האחרונות לא מעט שינויים וטלטלות, בראשן מעבר המנכ"ל אבי בן טל לרשת, גל עזיבות ששיאו היה עם המעבר של כתב הפלילים הוותיק אלי סניור לחדשות 13, וכל זאת תחת צל המשפט בו נאשם מו"ל הקבוצה נוני מוזס בעבירת שוחד.

מאתר ynet טרם נמסרה תגובה.

  • עוד באותו נושא:
  • ynet

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully