וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי ישראל היום חשוד שניסה לסחוט באיומים עשרות אלפי שקלים

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 22:13

דניאל סיריוטי חשוד שניסה לסחוט עשרות אלפי שקלים מאזרח אחרי שבדה סיפור על הטרדה מינית וחקירת משטרה שכביכול מתנהלת נגד אותו אזרח. לפי תחקיר הצינור ברשת 13, זו לא ההסתבכות הראשונה של סיריוטי, אחד העיתונאים הוותיקים והבכירים בישראל היום. צפו

תיאור: תחקיר הצינור על דניאל סריוטי/צילום: רשת 13
לא מזמן, עלה סיריוטי לכותרות אחרי שהותקף והוכה ״בגלל עבודתו העיתונאית״ לטענתו. הערב יחשוף אמיר שואן, בין השאר, שסיריוטי הורשע בעבר בפלילים, נחקר בפרשה הנוכחית במשטרה, אך המשיך לעבוד בעיתון גם אחרי ואפילו לסקר את המשטרה

העיתונאי דניאל סיריוטי חשוד שניסה לסחוט באיומים עשרות אלפי שקלים מאזרח תמים אחרי שבדה סיפור על הטרדה מינית וחקירת משטרה שכביכול מתנהלת נגד אותו אזרח. לפי התחקיר ששודר בתכנית הצינור ברשת 13, סיריוטי הגדיל לעשות וטען בפני האזרח שההטרדה המינית, שכאמור כלל לא התרחשה, הייתה כלפי ילדיו של האיש.

כשהאזרח חשד שסיריוטי מוכר לו סיפורים, סיריוטי הרגיע אותו ואמר שזה משהו שהוא כבר עשה בעבר מספר פעמים. כלומר, סגר עוד תיקים במשטרה.

סיריוטי, אחד העיתונאים הוותיקים והבכירים בישראל היום, הוא ראש דסק בעיתון ואף זוכה "מגן הצדק החברתי", פרס אותו קיבל משרה נתניהו. לא מזמן, עלה סיריוטי לכותרות אחרי שהותקף והוכה "בגלל עבודתו העיתונאית" לטענתו. תחקירן הצינור אמיר שואן חשף בין השאר גם כי סיריוטי הורשע בעבר בפלילים, נחקר בפרשה הנוכחית במשטרה, אך המשיך לעבוד בעיתון גם אחרי ואפילו לסקר את המשטרה.

תיאור: תחקיר הצינור על דניאל סריוטי/צילום: רשת 13

מטעמו של דניאל סריוטי באמצעות עורכת דינו שירלי טוביה עמית נמסר: "הוגשה תלונה על ידי יריב חן למשטרה, מרשי נחקר ומסר את גרסתו והחקירה הסתיימה. לעבודתו ותפקידו של דניאל בישראל היום אין כל קשר למקרה המתואר בכתבה. וכל ניסיון לקשור את מקום עבודתו של מרשי לכך, אינו רלוונטי ומשולל מכל יסוד".

מישראל היום נמסר בתגובה: "המעשים המיוחסים לכתב דניאל סיריוטי הם חמורים ודורשים חקירה. אנו סומכים על פעילותה של מערכת אכיפת החוק בעניין. מעבר למישור החוקי, כל ניצול פסול של תפקידו ומעמדו של עיתונאי הוא בניגוד לערכי העיתון. הכתב הוצא לחופשה מיידית מעבודתו בעיתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully