וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עזיבת ולדמן: עומר מלכה ימונה לעורך mako

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 11:35

מלכה, סגנו של ולדמן, שימש בעבר כעורך הסלבס באתר וכן כמנהל במחלקה המסחרית. ליאור יניב תמונה לסמנכ"לית התוכן. מלכה ויניב יצטרפו להנהלת קבוצת mako בכפיפות למנכ"ל אורי רוזן

פחות משבועי אחרי הפרסום בוואלה! ברנז'ה על עזיבת איתי ולדמן את מאקו, הנהלת האתר מודיעה היום (חמישי) על מינוי עומר מלכה (40) לתפקיד. ליאור יניב (45) תמונה לסמנכ"לית התוכן של הקבוצה ותנהל את מיזמי התוכן החדשים של הקבוצה, בהם 12+. מלכה ויניב יצטרפו להנהלת קבוצת mako בכפיפות למנכ"ל אורי רוזן.

מלכה הצטרף בשנת 2006 לאתר קשת כעורך חדשות וב-2008 היה חלק מדור המייסדים של mako ושימש כעורך מדור הסלבס באתר. ב-2014 מונה למנהל מחלקת שיתופי הפעולה המסחריים של האתר ולפני כ-3 שנים חזר למחלקת התוכן כסגנו של ולדמן. במקביל שידר 11 שנה ברדיו אמצע הדרך. מינויו מצביע על שמירת אופיו של האתר כבידורי.

יניב הצטרפה לmako לפני חמש שנים ושימשה כעורכת בכירה ומנהלת תוכן קשת באתר, אחרי שמילאה שורה של תפקידי עריכה בכירים בעיתונות בין היתר בגלובס ובהקמתו המחודשת של מגזין את.

כמו כן, קרן ליבסקי תמונה למנהלת פיתוח והדרכת התוכן של mako.

עומר מלכה עורך מאקו. יח"צ, באדיבות המצולמים
עומר מלכה/באדיבות המצולמים, יח"צ

אורי רוזן,מנכ"ל קבוצת mako: "זו הזדמנות מצוינת לקדם את המנהלים המעולים במחלקת התוכן של mako, ולחלק את האחריות הניהולית ביניהם באופן שיאפשר את תשומת הלב הראויה ל mako ולמוצרי התוכן האחרים. קרן, ליאור ועומר הובילו יחד את המחלקה בשיתוף פעולה מרשים בזמן חופשת הלידה של איתי, ואני בטוח שהם ימשיכו להצעיד את mako ואת מותגי התוכן האחרים לשיאים חדשים".

ליאור יניב. איליה מלניקוב,
ליאור יניב/איליה מלניקוב
  • עוד באותו נושא:
  • מאקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully