וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ידיעות אחרונות" הפרו סיכום עם שולי רנד - ופרסמו ריאיון עמו שנגנז

עודכן לאחרונה: 3.12.2021 / 10:52

לוואלה! ברנז'ה נודע כי הריאיון "שבועיים אחרי החתונה" נערך בכלל לפני חצי שנה והופסק באמצע לבקשת רנד. הסיבה למהלך: ראיון עמו בחדשות השבת, תחת עורך "7 ימים" עד לאחרונה. ידיעות: "הראיון בוצע לפני זמן מה אולם פרסומו עוכב עד לקבלת ההיתר הרבני"

שולי רנד צופית גרנט. איציק בירן,
שולי וצופית/איציק בירן
הסיבה לכך הייתה חוסר שביעות רצון שלו מהאופי הפולשני, כך לדברי גורמים, של השאלות ושל האופן בו הוא נוהל

בסוף השבוע מפורסם במוסף "7 ימים" של עיתון "ידיעות אחרונות" ריאיון עם המוזיקאי שולי רנד, אלא שלוואלה! ברנז'ה נודע כי הוא כלל לא היה אמור להתפרסם והעיתון הסכים בזמנו לגנוז אותו.

ביום רביעי הוצג באפליקציה של "ידיעות" קידום לריאיון, שבו התהדרו בקיום ריאיון אחרי החתונה המדוברת בין רנד לבת זוגו צופית גרנט. בקידום בעיתון הדיגיטלי נכתב: "שבועיים אחרי החתונה, שולי רנד מדבר על החיבור עם צופית גרנט", אלא שלוואלה! ברנז'ה נודע כי הריאיון לא התקיים בזמן האחרון, אלא כמעט לפני חצי שנה.

הריאיון הופסק באמצע לבקשת שולי רנד - ולא הושלם מעולם. עוד נודע כי אחרי קיום הריאיון החלקי, נעתר "ידיעות אחרונות" לבקשת רנד לגנוז אותו ולא לפרסמו. הסיבה לכך הייתה חוסר שביעות רצון שלו מהאופי הפולשני, כך לדברי גורמים, של השאלות ושל האופן בו הוא נוהל. המוזיקאי המצליח הופתע לגלות בשבוע שעבר שהריאיון שנגנז יופיע ב"7 ימים" בניגוד למה שסוכם לפני כחצי שנה.

שולי רנד קידום בידיעות. אפליקציית ידיעות אחרונות, צילום מסך
שבועיים אחרי החתונה? לא ממש. הקידום לריאיון עם שולי רנד בידיעות/צילום מסך, אפליקציית ידיעות אחרונות

הסיבה למהלך היא ראיון שהעניק רנד לחדשות 12, לחדשות השבת עם דנה ויס, כאשר מי שעורך את התכנית הוא רביב גולן, עד לאחרונה - עורך "7 ימים" של ידיעות, וגם בין אלו שעמדו מאחורי הסיכום של העיתון עם רנד.

משולי רנד נמסר: "אין תגובה".

מידיעות אחרונות נמסר בתגובה: "הראיון עם שולי בוצע לפני זמן מה אולם פרסומו עוכב, לבקשתו - עד שיקבל את ההיתר הרבני. לאחר שהאישור אכן התקבל ושולי נישא לצופית, ומשפצח בסדרת ראיונות לכלי תקשורת רבים ומגוונים - פרסמנו גם את הראיון שהעניק לנו. מזל טוב!!!!!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully