וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה סופי: כריס קואומו פוטר מ-CNN

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 9:26

לאחר שבמהלך השבוע השעתה הרשת את המגיש הפופולרי, הלילה היא הודיעה על פיטוריו הסופיים: "בעקבות התייעצות משפטית החלטנו לפטר אותו מידית. בעוד הנושא נמצא בהליכים, ראיות חדשות צצו". קואומו: "מאוכזב מההחלטה"

כריס קואומו ו-CNN כבר לא. לאחר שבמהלך השבוע השעתה הרשת את המגיש הבכיר אחרי שנחשף כי סייע לאחיו, מושל מדינת ניו יורק לשעבר אנדרו קואומו, במהלך מאבקו בתלונות על הטרדות מיניות, הלילה (בין שבת לראשון) יצאה הודעה על פיטוריו.

כריס קואומו ואחיו אנדרו קואומו. AP
משפחה או לא משפחה, על חטאים צריך לשלם. כריס (מימין) ואנדרו קואומו/AP
אנדרו קואומו התפטר באוגוסט אחרי שעלה בחקירה כי הוא הטריד עובדות בצוות שלו, והניסיון של אחיו כריס לעזור לו מאחורי הקלעים נתפס כהפרה בוטה של האתיקה העיתונאית. המסמכים הראו כי כריס הפעיל לחץ על הצוות של אחיו לתת לו מקום גדול יותר במאמצי ההגנה עליו

"כריס קואומו הושעה מוקדם יותר השבוע בעקבות ראיות חדשות בדבר מעורבותו בהגנה על אחיו", מסרה הרשת בהצהרה, "בעקבות התייעצות משפטית החלטנו לפטר אותו מידית. בעוד הנושא נמצא בהליכים, ראיות חדשות צצו. למרות הפיטורים, נמשיך לחקור את המקרה".

קואומו עצמו צייץ כי הוא מאוכזב מההחלטה: "זו לא הדרך שבה אני רוצה לסיים את עבודתי ב-CNN, אבל כבר אמרתי מדוע עזרתי לאחי. אז תנו לי לומר, ככל שזה מאכזב, אני לא יכול להיות גאה יותר בצוות "קואומו פריים טיים" והעבודה שעשו כדי להפוך אותה לתוכנית מספר 1 במשבצת הזמן הכי מאתגרת. אני חייב לכולם ואתגעגע לאנשים המיוחדים האלה, שעשו עבודה חשובה".

אנדרו קואומו התפטר באוגוסט אחרי שעלה בחקירה כי הוא הטריד עובדות בצוות שלו, והניסיון של אחיו כריס לעזור לו מאחורי הקלעים נתפס כהפרה בוטה של האתיקה העיתונאית. המסמכים הראו כי כריס הפעיל לחץ על הצוות של אחיו לתת לו מקום גדול יותר במאמצי ההגנה עליו.

"אתם צריכים לסמוך עליי", הוא כתב למליסה דרוסה, המזכירה של אחיו, במרץ. "אנחנו עושים טעויות שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו". במהלך השנה שעברה, הרשת ביטלה לזמן קצר את ההגבלה שהוטלה על כריס מסיקור אחיו לאחר שניו יורק הפכה למוקד מגיפת הקורונה בעולם. הוא החל לראיין את אחיו בשידור ולשבח את התנהלותו כמושל.

עוד בוואלה!

CNN השעתה את כריס קואומו בשל עזרתו לאחיו המושל

לכתבה המלאה

"המסמכים מעלים שאלות רציניות"

קואומו התפטר באוגוסט בעקבות החקירה נגדו, שהעלתה כי הוא הטריד מינית 11 נשים שעבדו עמו, ולחץ מתוך מפלגתו הדמוקרטית, כולל של הנשיא ג'ו ביידן. אחיו התנצל במאי על כך ששוחח עם צוותו של אחיו, וטען שהוא תומך בקורבנות תקיפה מינית

הרשת הגנה בעבר על כריס קואומו, שהצטרף לערוץ ב-2013, על רקע הטענות שהוא מסייע לאחיו, אך ביום שלישי הודתה כי "המסמכים, שאותם לא הכרנו לפני שחרורם, מעלים שאלות רציניות".

"כשכריס הודה בפנינו שהוא מייעץ לצוות של אחיו, הוא הפר את התקנות שלנו והודענו על כך בפומבי. עם זאת, הערכנו גם את העמדה היחודית שבה הוא היה והבנו את הצורך שלו לשים בראש סדר העדיפויות את משפחתו ואת העבודה במקום השני. עם זאת, המסמכים האלו מצביעים על מידת מעורבות גדולה יותר במאמצים של אחיו ממה שידענו קודם לכן", נמסר בהצהרת הרשת.

בין המסמכים שפרסמה התביעה בניו יורק, היו עשרות מיילים ומסרונים. "בבקשה, תנו לי לעזור עם ההכנה", הוא כתב במסרון לעוזר בכיר של אחיו. הוא גם הבטיח ליצור קצר עם כלי תקשורת אחרים כדי לנסות ולגלות אם עומדות להתפרסם טענות אחרות נגד אחיו. בשלב מסוים, דה רוסה ביקשה ממנו לבדוק את "המקורות" שלו. "אני על זה", הוא השיב.

קואומו התפטר באוגוסט בעקבות החקירה נגדו, שהעלתה כי הוא הטריד מינית 11 נשים שעבדו עמו, ולחץ מתוך מפלגתו הדמוקרטית, כולל של הנשיא ג'ו ביידן. אחיו התנצל במאי על כך ששוחח עם צוותו של אחיו, וטען שהוא תומך בקורבנות תקיפה מינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully