וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש תחום תקשורת בהייטק: המשרה החדשה של דוברת מיקרוסופט לשעבר

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 12:29

אביב ויצמן מונתה לראש תחום תקשורת ומיתוג מעסיק בחברת הטכנולוגיה נטורל אינטליג'נס. ויצמן, ששימשה כדוברת מיקרוסופט ישראל, תנהל את מערך התקשורת של החברה המפתחת טכנולוגיות המסייעות בתהליכי קבלת החלטות צרכניות

אביב ויצמן מונתה לתפקיד ראש תחום תקשורת ומיתוג מעסיק בחברת נטורל אינטליג'נס (Natural Intelligence), המפתחת טכנולוגיות המסייעות בתהליכי קבלת החלטות צרכניות. החברה נחשבת לאחת מענקיות האינטרנט הישראלי.

אביב ויצמן היא יועצת תקשורת ובעבר עבדה עם Google, PayPal, eBay, Samsung ועוד. בתפקידה האחרון הובילה את מערך הדוברות של מיקרוסופט ישראל, במסגרת תפקידה ניהלה את כל מערך התקשורת ויחסי הציבור של החברה בארץ.

ויצמן בעלת תואר שני בתקשורת מאוניברסיטת תל אביב, בהתמחות בתקשורת תאגידית מבית הספר לתקשורת של דנמרק DMJX. לויצמן תואר ראשון בתקשורת מהמכללה האקדמית ספיר.

אביב ויצמן. ענבל מרמרי,
אביב ויצמן/ענבל מרמרי

נטורל אינטליג'נס הוקמה בשנת 2009, ועוסקת בפיתוח פלטפורמות טכנולוגיות המפשטות תהליכי קבלת החלטות צרכניות.

משרדי החברה ומרכז הפיתוח נמצאים בתל אביב ובנוסף, היא מעסיקה עובדים בארה"ב, באנגליה ובאוסטרליה. לחברה כ-400 עובדים ברחבי העולם.

מייסד ומנכ"ל נטורל אינטליג'נס, ניר גרינברג: "אני מברך ושמח על הצטרפותה של אביב ויצמן לחברה. ניסיונה העשיר ויכולותיה הרבות והמוכחות בתחום התקשורת, לצד העניין האישי הרב אותו היא מגלה בתחומי העיסוק של החברה ויכולתה האוטודידקטית המרשימה, הופכות אותה לאשה הנכונה במקום הנכון מבחינת נטורל אינטליג'נס. אנו בטוחים כי נכון לה תפקיד משמעותי בהובלת המהלכים האסטרטגיים המתוכננים של החברה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully