וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן חדש בסיקור הברנז'ה: ביזפורטל צפוי להקים מדור תקשורת

עודכן לאחרונה: 11.12.2021 / 20:39

אתר ביזפורטל פועל להקמת מדור בנושא תקשורת - כך נודע לוואלה ברנז'ה. את המדור צפוי להוביל אלכסנדר כץ, שעזב לאחרונה את אתר כסית. לאחרונה רכשה הקבוצה את אתר הפורומים והבלוגים תפוז, בשלב הראשון בכחצי מיליון שקל

אתר ביזפורטל פועל להקמת מדור בנושא תקשורת - כך נודע לוואלה ברנז'ה. את המדור צפוי להוביל אלכסנדר כץ, שעזב לאחרונה את אתר כסית.

קבוצת ביזפורטל, בבעלותו של אבישי עובדיה שמשמש גם כעורך הראשי של אתר ביזפורטל, נמצאת בעיצומו של הליך התרחבות. לאחרונה רכשה הקבוצה את אתר הפורומים והבלוגים תפוז, בשלב הראשון בכחצי מיליון שקל, במזומן ובמניות בביזפורטל, ועל פי הערכה בהתאם לעמידה באבני דרך, הסכום עשוי להגיע לכמיליון שקלים.

כיום הקבוצה כוללת גם אתר המדריכים "הון מדריכים פיננסים", אתר מילון אבניאון-מילון ספיר והחזקה באתר מסע אחר. בין השנים 2019 ל-2020 רכש עובדיה את ביזפורטל בשתי פעילות, ובסך הכל לפי שווי של כ-10 מיליון שקל.

עיתונים, סקר TGI. אילוסטרציה, מערכת וואלה!
עיתונים, סקר TGI/מערכת וואלה!, אילוסטרציה

כץ החל את דרכו העיתונאית לפני כ-18 שנה ברשת מקומוני שוקן, ובהמשך עבד בחינמון "ישראלי" ובמשך כעשור ערך את אתר אייס. לאחר מכן עבד תקופה קצרה בכלכליסט עד שהגיע לכסית זמן קצר לאחר הקמתו. ואולם לאחר כחצי שנה עזב בשל שינויים וקיצוצים בקבוצת האתרים של בעלי כסית, מולי ארי.

מבחינת כץ, מדובר במעין סגירת מעגל, משום שכאשר ערך את אייס, האתר היה בבעלות קבוצת קו מנחה, שהחזיקה באותה עת גם בביזפורטל.

כעת לתחום סיקור התקשורת, שכולל את וואלה! ברנז'ה, העין השביעית, דה מרקר, גלובס ואייס, יצטרף שחקן חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully