וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בזכות הקורונה": פרס הדוברות המצטיינת הוענק לעיריית קריית שמונה

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 12.12.2021 / 13:09

דובר עיריית קריית שמונה דורון שנפר קיבל את התואר מאיגוד הדוברים על קמפיין "הופכים את קריית שמונה לעיר המחוסנת הראשונה בעולם".

דובר עיריית קריית שמונה דורון שנפר, זכה בסוף השבוע בתחרות "כוכב העיר" שערך איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל. הפרס לדובר המצטיין של הרשויות המקומיות בישראל לשנת 2021 הוענק לשנפר על קמפיין "הופכים את קריית שמונה לעיר המחוסנת הראשונה בעולם".

הקמפיין נרתם למדיניות הממשלה בעת מגפת הקורונה והתמקד במטרה לחסן את כל תושבי העיר ולשמש דוגמא ארצית ואף בינלאומית בנושא.

חברי ועדת השיפוט בראשות פרופסור אלי אברהם מהחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה, ד"ר ערן כתר ממכללת כנרת, ד"ר יפה שיר-רז אוניברסיטת רייכמן, אורנה אדלברג כשר, מלשכת העיתונות הממשלתית ומני אברהם מנכ"ל יפעת מידע תקשורתי, ציינו כי הקמפיין עבד על מודל מובנה, כאשר האסטרטגיה שנבחרה הצליחה לייצר פרסום והסברה במגוון פלטפורמות ואמצעים.

ההסברה, ציינו השופטים, נעשתה בשיתוף וברתימת התושבים בכל הגילאים והאוכלוסיות המתגוררות בעיר, זאת יחד עם  משפיענים (עדן בן זקן) ומובילי דעת קהל (רבנים). 
 
הפרס לזוכה, 12 אלף שקלים לצורך מלגת לימודים, הוענק בטקס שהתקיים במסגרת הכנס השנתי של איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל. את הפרס העניקו שר האוצר אביגדור ליברמן, יו"ר מרכז המועצות האזוריות וראש מועצת מרחבים שי חג'ג', נשיאת איגוד דוברי הרשויות נורית דאבוש ויו"ר איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל אמנון יוסף. 

יו"ר איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל ודובר עיריית באר שבע אמנון יוסף, ציין לשבח את ריבוי העבודות המקצועיות והאיכותיות אשר הוגשו לתחרות והוסיף כי הבחירה לא הייתה פשוטה. 

דובר קריית שמונה דורון שנפר. יח"צ,
דובר קריית שמונה דורון שנפר/יח"צ

עוד באירוע: מנכ"ל חדשות 12, אבי וייס קיבל מהאיגוד את פרס התקשורת לשנת 2021. מנימוקי ועדת הפרס: "חדשות 12 נחשבת רבות בזכותו של וייס, לצינור מידע מרכזי ומקצועי בשעת רגיעה ובעת חירום. לצד הבקשה של וייס מהכתבים להביא סיפורים טובים ובלעדיים הוא אינו מוותר ודורש מהעורכים והעיתונאים לשלב כתבות מקומיות מכל מקום בארץ. במהלך מגפת הקורונה היה זה וייס, שהורה לתת סיקור נרחב לרשויות המקומיות בכל תוכניות האקטואליה של הערוץ, סיקור אשר סייע לדוברי הרשויות להעביר מסרים מצילי חיים לתושבים. ללא ספק החלטתו של מנכ"ל חברת החדשות העצימה באופן משמעותי את השלטון המקומי, אשר זכה לשבחים רבים על תפקודו במהלך הטיפול במגפת הקורונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully