וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתאגיד זועמים על חדשות 12 - השתמשו בחומרים ללא אישור

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 10:46

בכאן זועמים על סדרת הכתבות "סיפורים מאחורי הסדרות הגדולות" המשודרת השבוע, שעושה שימוש בדקות ארוכות בחומרים מארכיון התאגיד; דורשים להסדיר מידית תשלום בגובה עשרות אלפי שקלים - או להסיר הכל

מתוך הכתבה של יונתן ריגר בחדשות 12 על הסדרה עניין של זמן. חדשות 12, צילום מסך
מתוך הכתבה של יונתן ריגר בחדשות 12 על הסדרה עניין של זמן/צילום מסך, חדשות 12

בתאגיד השידור זועמים על חדשות 12 בעקבות סדרת הכתבות של יונתן ריגק "הסיפורים מאחורי הסדרות הגדולות" המשודרת השבוע במהדורה המרכזית. במכתב איום בתביעה מידית שהוציאה אמש (שני) הלשכה המשפטית של כאן 11 לחדשות 12 והגיע לידי וואלה! ברנז'ה, דורשים בתאגיד להסדיר מיד את התשלום או להסיר כל החומרים מהכתבות שעסקו בסדרות "קרובים קרובים" ו"עניין של זמן" הלקוחים מארכיון התאגיד ושודרו ברשות השידור.

בתאגיד אומרים כי מדובר בעשרות אלפי שקלים לפי תמחור של הארכיון פר-דקה, וכי בחדשות הפרו סיכום מוקדם לשימוש לצורך חדשותי בלבד ולא מגזיני.

במכתב שנשלח לדיקלה בירן, היועצת המשפטית של חדשות 12, נכתב כי "הסיכום שהיה בין הצדדים לגבי השימוש הוגבל לקטעים חדשותיים בלבד ובאורך של עד כחצי דקה. בפועל, בתוכנית נעשה שימוש בקטעים באורך מצטבר של כחמש דקות בחומרים שבבעלות התאגיד, וכל זאת במסגרת כתבה אחת בת פחות מ-15 דקות". עוד נכתב כי "התוכנית שודרה במסגרת המהדורה המרכזית, מדובר בכתבת מגזין, שקשה לסווגה כ'חדשות'".

מחדשות 12 לא נתקבלה תגובה.

  • עוד באותו נושא:
  • חדשות 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully