וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלמה רותם סלע מהקמפיין של דיסקונט?

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 14:18

הפאדיחה של אדלר חומסקי: הבחירה בסלע לככב בקמפיין היא חלק מהפניה של דיסקונט לקהל נשי. כעת מתברר שדיסקונט ויתר על נשות ירושלים ואשדוד בשל חשש מהשחתה. דיסקונט בתגובה: "מדובר על 9 שלטים מתוך 600, שיוסרו בקרוב"

הוויתור על פרזנטורית בולטת ויקרה כמו סלע מצביעה על כך שדיסקונט חשש מהשחתת שלטי נשים, וההפסד הכספי בעקבות החלפת השלטים

קשה לפספס את הקמפיין החדש של רותם סלע לבנק דיסקונט, בין אם מדובר בשלטי חוצות או בדיווחים על הסכסוך המשפטי עם חברת המזגנים טורנדו, שסלע שימשה כפרזנטורית של המותג בחמש שנים האחרונות.

לפי פרסומים בתקשורת, כחלק מההליך המשפטי נחשף השכר המכובד שסלע תקבל על הקמפיין, סכום של 2.5 מיליון שקלים לשנה. לכן הופתעו אנשים רבים לראות שלטים בירושלים, בני ברק ואשדוד עם אדם שמככב בפרסומת, ולא הפרזנטורית החדשה והנוצצת רותם סלע. אם הדמות הזו נראית מוכרת, זה מכיוון שהיא לקוחה ממאגר תמונות גנרי, כפי שבדק ארגון פייקריפורטר. הוויתור על פרזנטורית בולטת ויקרה כמו סלע מצביעה על כך שדיסקונט חשש מהשחתת שלטי נשים, וההפסד הכספי בעקבות החלפת השלטים.

יש לציין כי הבחירה בסלע לככב בקמפיין, בניגוד לרוב הפרזנטורים של הבנקים שהם גברים, היא חלק מהפניה של דיסקונט לקהל נשי. כך גם הקריינות בפרסומת, שפונה ללקוחות בלשון נקבה. אך נראה שדיסקונט ויתר על נשות ירושלים ואשדוד.

מי שעומד מאחורי הקמפיין הוא משרד הפרסום אדלר-חומסקי אשר קיבל לאחרונה את תקציב דיסקונט. זוהי הפאדיחה השנייה של המשרד בקמפיין דיסקונט. קודם לכן שילבו בחומסקי יצירה של המלחין האנטישמי ואגנר באחת הפרסומות, שהוסרה לאחר שהדבר התגלה.

צילום מסך. טויטר, צילום מסך
במקום רותם סלע/צילום מסך, טויטר
רותם סלע ממאגר התמונות. מאגר התמונות,
תמונה גנרית ממאגר/מאגר התמונות
רותם סלע מקורי בקמפיין. צילום מסך, צילום מסך
והנה הפרזנטורית המקורית/צילום מסך, צילום מסך

זכרונות מיעל בר זהר

היעדרותה של סלע מהקמפיין בערים שבהם יש תופעה קשה של השחתת שלטי נשים, מזכירה את העלמתה של יעל בר זוהר, מהקמפיין הזוגי יחד עם בעלה גיא זו-ארץ למתחם העיצוב Dcity בקיץ האחרון. למרות שהשניים קיבלו סכום עצום של ארבעה מיליוני שקלים לקמפיין זוגי, בירושלים עלה הקמפיין בכיכובו של זו-ארץ בלבד.

אורי קידר, מנכ"ל תנועת ישראל חופשית מסר לוואלה! ברנז'ה: "נראה שבנק דיסקונט החליט להכנע לחשוכים וקיצוניים ומהפחד מהם העלה קמפיין עם תמונה של אדם אלמוני מהרשת, שעונה על קריטריון נדרש אחד בלבד: הוא לא אישה. נראה שהבנק מוכן להלחם עבורך אם אתה אדם חשוך שחי עם ערכים שם ימי הביניים ותמונה של אישה במרחב הציבורי מפריעה לו, אבל מוכן להלחם פחות עבור 51% מהציבור בישראל שהן נשים. טוב יעשה הבנק אם יגנוז את הקמפיין המביך ויעלה קמפיין שבו מוצגות נשים בכל מקום שהוא".

רותם סלע הפנתה לתגובה לבנק דיסקונט, ממנו נמסר בתגובה: "מדובר על 9 שלטים מתוך 600, אשר עוצבו באופן ייחודי ובכל מקרה יוסרו בקרוב, על פי התכנון המקורי. דיסקונט בחר באשה להובלת הקמפיין וזו העדות הברורה ביותר לגישתו של הבנק לנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully