וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד נטישה תחת ניר שוקו כהן: כתב התחבורה של ynet עובר לגלובס

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 12:38

אחרי אלי סניור שעזב ל-13, כתב התחבורה אסף זגריזק שזכה לאות הצטיינות עובר לעיתון הכלכלי שמעבר לכביש בראשל"צ

נטישה נוספת ב-ynet: כתב התחבורה אסף זגריזק עובר לשמש בתפקיד דומה בגלובס. בכירים בגלובס אישרו לוואלה ברנז'ה את הפרטים. המהלך מהווה עוד מכה לראש מערכת החדשות המאוחדת ניר שוקו כהן, לאחר עזיבתו של כתב הפלילים אלי סניור.

זגריזק זכה ב-2020 לאות כתב התחבורה המצטיין של ארגון "15 דקות" בשל מה שהוגדר "סיקורו העקבי, האמין והבלתי מתפשר של תחום התחבורה הציבורית בישראל, הצבת קולם של הנוסעים בקדמת הבמה, שיתוף פעולה יומיומי עם המגזר האזרחי וחשיפת מחדלים ועוולות הפוגעים בנוסעים". בראיון ל"כסית" הוא סיפר שאינו נוסע ברכב פרטי כחלק ממטרתו להכיר את התחום.

בידיעה על הענקת האות ב-ynet צוין כי בין היתר, זגריזק "כתב בשנים האחרונות סדרת כתבות על מכת הפקקים בישראל, עסק בסוגיות התכנון שמרחיק את הנוסעים מהאוטובוסים, ולאחרונה במחדלי התחבורה הציבורית בעידן הגבלות הקורונה, בלכלוך באוטובוסים ובעיכובים ובחריגות בפרויקט הענק של הרכבת הקלה בגוש דן".

עזיבתו היא כאמור מכה נוספת לראש מערכת החדשות המשותפת לידיעות ול-ynet, ניר שוקו כהן, ומצטרפת לעזיבתו של כתב המשטרה הבכיר אלי סניור לחדשות 13.

בית ידיעות אחרונות בראשון לציון. צילום: ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
בית ידיעות אחרונות בראשון לציון/ראובן קסטרו, צילום: ראובן קסטרו

מעבר להמשך התדלדלות שורת שדרת הניהול בקבוצה עם עזיבתו של עורך מוספי 7 ימים ולילות לחדשות 12, בקבוצת ידיעות אחרונות מתרגלים (ומרגילים) את העובדים בשבועות האחרונים לשינוי המבנה הארגוני ולעובדה שמעתה ישנן שתי זרועות - דיגיטלית ומודפסת, ולפיכך ישנם שני בוסים, נטע ליבנה וראש מערכת החדשות ניר שוקו כהן. זאת במקביל לגל קיצוצים, איחוד תקנים ועזיבות בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully