וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשי 13, האיחוד: מאור צור מצטרף לסטארטאפ של דורון הרמן

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 15:51

כתבי ועורכי חדשות 13 לשעבר חוברים יחד בחברת Safe School Analytics שהוקמה על ידי הרמן. צור ישמש סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקים, יחד עם שני מינויי מפתח נוספים

מחדשות 13 לחברת סטארט אפ. חברת Safe School Analytics מודיעה על שלושה מינויים של בכירי החדשות לשעבר: טל מוסקוביץ מונה סמנכ"ל מוצר, מאור צור מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי, יפעת טאו מונתה לסמנכ"לית תוכן.

מאור צור. אודי מוצני,
מאור צור/אודי מוצני

חברת Safe School Analytics הוקמה לפני כשנה על ידי העיתונאי וראש דסק הפלילים לשעבר בחדשות 13 דורון הרמן. החברה מפתחת פתרונות טכנולוגיים ליצירת אקלים דיגיטלי בטוח לילדים ולבני נוער. החברה, שבין משקיעיה העיקריים מצוי גם המייסד-השותף שלה, מייסד WIX ניר זהר, מורכבת בעיקרה מעובדים מתחום החדשות והטלוויזיה ומאנשי חינוך מובילים.

תוך כך, החברה מודיעה היום (ראשון) על שלושה מינויים של אנשי חדשות לשעבר: טל מוסקוביץ (עורך דין בהכשרתו), לשעבר עורך בכיר בחדשות 13 ועורך פרק המגזין של המהדורה המרכזית מונה לסמנכ"ל מוצר, מאור צור, עיתונאי וראש דסק הפלילים בחדשות 13 עד לאחרונה, מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי. מוסקוביץ וצור מצטרפים ליפעת טאו עורכת משנה וכתבת מגזין לשעבר בערוץ 13 (ערוןץ 10 לשעבר - מהדורת שישי עם איילה חסון) שעובדת בחברה מזה חצי שנה וכעת מונתה לסמנכ"ל תוכן.

טל מוסקוביץ. תם וינטראוב לוק,
טל מוסקוביץ/תם וינטראוב לוק
  • טל מוסקוביץ (29), ליווה את עבודת החברה בחודשיה הראשונים כיועץ בהקמת מערך התוכן שלה, וכעת הסכים להתמנות לתפקיד סמנכ"ל המוצר של החברה. במסגרת תפקידו, יוביל את עבודת החברה בכל הנוגע לפיתוח הטכנולוגי של מוצריה וניהול האסטרטגיה השיווקית שלה.
  • מאור צור (39), נשוי ואב לשניים מצטרף לחברה עם סיומו בחדשות 13 וישמש כסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי. צור יהיה אחראי על כל שיתופי הפעולה האסטרטגים של החברה, לרבות המגזר הציבורי וחברות עסקיות בתחום הטק.
  • יפעת טאו (33), נשואה, עובדת ב- Safe School כחצי שנה וכעת מונתה לסמנכ"לית תוכן בחברה. טאו תהיה אחראית על כל אופרציית התוכן, תוך אפיון הצרכים של בתי הספר ביחד עם הגברת חנה שדמי לשעבר מנהלת שפ"י (שירות פסיכולוגי ייעוצי במשרד החינוך). טאו תהיה אחראית לתרגום אותן התופעות המורכבות במערכת החינוך בהתמחויות שונות והפיכתן לסרטונים דיגיטליים נגישים לילדים ובני נוער, תוך מתן דגש לשפה, למרצים ולעריכה המותאמת לגילאים אלו.
יפעת תאו. אודי מוצני,
יפעת תאו/אודי מוצני

דורון הרמן: " Safe School נוצרה על מנת להוביל שינוי באקלים הבית ספרי, תוך הנגשה של תכנים מותאמים לילדים ובני הנוער בנושאים רגישים בתוך בתי הספר. מאחר וישנה חשיבות מרבית לאיכות התוכן הדיגיטלי והתאמתו לקהל זה, החברה משלבת אנשי חדשות ועורכים לצד אנשי חינוך, אלו יחד מהווים כח בחברה. המינויים החדשים הינם חיזוק משמעותי לפעילותנו ואני מאחל לכל השלושה הצלחה רבה בתפקידים המאתגרים והאינטנסיביים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully