וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרואיין שהותיר את מרציאנו ללא תשובה: למה קשת ורשת מעלות מחירים?

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 15:36

ראיון עם בעלי רשת ג'פניקה העלה שאלה שעליה ככל הנראה לערוצים המסחריים - המבקרים, בצדק, את גל עליות המחירים - אין תשובה ממש טובה. הנה אייטם שלא תראו ב"תוכנית חיסכון": כך העלו תוך שנתיים רשת וקשת את מחירי הפרסום על המסך בעשרות אחוזים

בתגובה לשאלות הנוקבות של מרציאנו, השיב אברמוב באותו מטבע: ״אז למה קשת העלו את מחירי הפרסום״?

ראיון ששודר אתמול (שני) ב"תוכנית חיסכון" העלה שאלה שעליה ככל הנראה לערוצים המסחריים - המבקרים, בצדק, את גל עליות המחירים - אין תשובה ממש טובה. בראיון, ברק אברמוב, מבעלי רשת המזון האסייתית ג'פניקה, ניסה מנסה להסביר את עליית המחירים ברשת שלו, זאת אחרי שהתחייב רק לפני חצי שנה שלא להעלות.

בתגובה לשאלות הנוקבות של מרציאנו, השיב אברמוב באותו מטבע: "אז למה קשת העלו את מחירי הפרסום"?

גם בהעלאת מחירים - קשת מובילה

למרציאנו אין אחריות או קשר לעליית המחירים שכן חברות החדשות על פי חוק אינן עוסקות במכירת פרסום עצמאית - פעולה שרשאים לעשות רק בחברות האם קשת ורשת

אברמוב לא טעה. בתחילת 2019 העלו קשת ורשת את מחירי הפרסום על המסך. קשת הייתה הראשונה, ואחריה רשת - שהעלתה את מחירי זמן המסך בעד 15%. במקביל, באותה שנה קיבלו חברות המדיה (המתאמות את רכש הפרסום עבור משרדי הפרסום) הודעה מרשת 13 על עליית מחירים גם של החסויות על מזג האוויר וכן מחירי החסויות בתוכנית "האח הגדול" - שתיהן עלו ב-25%.

שנה לאחר מכן, בינואר 2020, שנייה לפני שהקורונה פרצה לחיינו ותוכניות החדשות כבשו את המסך, בפעם השנייה מאז המיזוג הגדול בין רשת לערוץ עשר והשלמת הבעלות של קשת על חדשות 12, מחיר הפרסום בטלוויזיה שוב עלה. קשת - הראשונה לזהות את דפוסי הצפייה המשתנים - הודיעה אז על העלאה של 10% בפרסום ברצועת החדשות, ובעקבותיה העלו גם המתחרים את המחירים שוב.

עם זאת, יצוין כמובן כי למרציאנו אין אחריות או קשר לעליית המחירים שכן חברות החדשות על פי חוק אינן עוסקות במכירת פרסום עצמאית - פעולה שרשאים לעשות רק בחברות האם קשת ורשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully