וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'רוזלם פוסט מעבה את הסיקור הכלכלי: השיק מתחם עסקים וחדשנות

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 18:34

העורך הראשי, יעקב כץ: "עם הכוח באה האחריות, וכשיש לך כ-10 מיליון גולשים, אנחנו רואים שליחות בלספר את הסיפור הישראלי לעולם. הגיע הזמן להביא למרכז הבמה הבינלאומית את סיפורי ההצלחה של החברות הישראליות המובילות פורצות הדרך"

אתר הג'רוזלם פוסט, Jpost.com, מעמיק את הסיקור הכלכלי שלו. לאחר, שהוסיף בעיתון המודפס מדור כלכלה, הושק גם באתר מתחם נרחב תחת אותו השם "עסקים וחדשנות" - "Business and innovation". המתחם יכלול תת-ערוצים שיעסקו בחדשות כלכליות, בנקאות ופיננסים, אנרגיה ותשתיות, טכנולוגיה וסטארט-אפים, נדל"ן ומדור דעות.

ניתן להבין את החשיבות שמוצאת הנהלת קבוצת הג'רוזלם פוסט בפרויקט החדש מכך שאת המתחם יערוך העורך הראשי יעקב כץ בעצמו, שאומר כי "עם 8-10 מיליון משתמשים ייחודיים בחודש ומיליון חברים בפייסבוק וחצי מיליון בטוויטר שרובם מגיעים מרחבי העולם, אתר Jpost.com הוא האתר הישראלי המוביל בשפה האנגלית. עם הכח באה האחריות. לכן, אנחנו רואים שליחות בלספר את הסיפור הישראלי לעולם. עכשיו הגיע הזמן לספר לעולם את הסיפור של הכלכלה הישראלית בדגש על חדשנות וטכנולוגיה. מאמין שבכך נוכל לתרום לחשיפת יוזמות וחברות ישראליות ללקוחות ולמשקיעים בחו"ל, ולייצר חשיבה שתעשיר את כל הצדדים".

את התכנים במתחם יכתבו העיתונאיות והעיתונאים של הג'רוזלם פוסט ומעריב. בנוסף, יעלו מאמרים שייכתבו בכירי המשק. בהם פאפאיה גלובל, WIX, טאבולה, רפאל, צ'ק פוינט, סימילאר ווב ועוד.

ג'רוזלם פוסט. צילום מסך, צילום מסך
ג'רוזלם פוסט/צילום מסך, צילום מסך

מנכ"לית הג'רוזלם פוסט, ענבר אשכנזי: "כקבוצת תקשורת שהיא השער של ישראל לעולם, אנו תמיד מסתכלים קדימה ומחדשים תחומים שמפנים זרקור מהעולם אל ישראל. מתחם עסקים וחדשנות של הג'רוזלם פוסט פותח לעסקים ישראלים חלון הזדמנויות אל העולם הבינלאומי בדגש על משקיעים ויצירת שיתופי פעולה בין חברות. מניסיוננו, דרך החלונות שפתחנו הושטו ידיים ונוצרו חיבורים שיצרו שינוי ואימפקט משמעותי".

גילוי נאות: הג'רוזלם פוסט נמצא תחת קבוצה אחת עם אתר וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully