וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזוג משמעותי בעולם ההפקות: דורי מדיה רכשה את סומיוקו

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 8:54

חיבור נוסף בין זרוע הפצה בינ"ל למפיק: דורי חתמה על הסכם לרכישת הפעילות של חברת סומיוקו בראשות אודי סגל ("על הספקטרום", "עספור", "המדרשה"). וואלה! ברנז'ה עם הפרטים

דורי מדיה מרחיבה את פעילותה בתחום הפקות המקור בישראל וחתמה על הסכם לרכישת הפעילות של חברת סומיוקו בראשות אודי סגל ("על הספקטרום", "עספור", "המדרשה"). במסגרת ההסכם, הצדדים יפעלו לפיתוח והפקת תכנים לפלטפורמות בארץ ובחו"ל וכל פעילות ההפקה בישראל של חברת סומיוקו תתווסף למיזם המשותף של דורי מדיה עם אבוט המאירי תחת השם "סטודיו דורי סומיוקו" ותנוהל על ידי עמית גיטלזון ושלומית ארביב.

בנוסף, אודי סגל מצטרף לפעילות דורי מדיה בפיתוח תכנים והפקות בשוק הבינלאומי.

דורי מדיה תקבל לידיה את זכויות ההפצה לתכנים של סומיוקו באמצעות זרוע ההפצה הבינלאומית של הקבוצה.

בימים אלה עולה באמזון פריים "על הספקטרום" אחת מסדרות הדגל של סומיוקו העוסקת בחייהם של שלושה צעירים על הרצף האוטיסטי. הסדרה הופקה מחדש בארה"ב ותיקרא As We See It .

עספור פוסטר. VOD_HOT
עספור/VOD_HOT

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה: "עולם התוכן המתוסרט בישראל הוא שם דבר בתעשיית הטלוויזיה העולמית זה שנים ארוכות. סומיוקו יצרה והפיקה יצירות איכות רבות לאורך השנים והינה מהמובילות שבחברות הישראליות. החיבור בין דורי מדיה העוסקת בהפקה ובהפצה של תוכן ישראלי ובינלאומי לבין הפקות האיכות שהוציאה תחת ידיה החברה בראשות אודי סגל, שלומית ארביב ועמית גיטלזון, יוצרים יחד שלם הגדול מסך חלקיו. אני מברך את חברי סומיוקו על הצטרפותם למשפחת דורי מדיה ובטוח כי יחד נכבוש פסגות חדשות בשוק התוכן בארץ ובחו"ל".

ההסכם הינו צעד נוסף בהמשך להרחבת שיתוף הפעולה של דורי מדיה ואבוט המאירי, מקבוצת פרימנטל, איתה אנחנו עובדים כבר שנים רבות בהצלחה רבה, הערכה הדדית ויחסי אמון. יחד הקמנו בהצלחה מרובה, לפני כשנתיים, את סטודיו דורי מדיה, מיזם אשר עוסק בפעילות ההפקה המתוסרטת של החברה בישראל אשר מנוהל ע"י רענן גרשוני וקרן מיכאל".


אודי סגל, מנכ"ל סומיוקו: "אני שמח מאד על הצטרפות חברת סומיקו לדורי מדיה. שיתוף הפעולה של שתי החברות, והצוותים העומדים בראשם, יאפשר יצירת הפקות איכות ישראליות חדשות אשר אין לי ספק שיזכו להצלחה רבה בארץ ובעולם. בנוסף לפעילות בישראל אני מתרגש מהצטרפותי כחלק מצוות הפיתוח הבינלאומי של דורי מדיה ומאמין שיחד נוכל להגדיל את הקשר הישיר לפלטפורמות וחברות בינלאומיות. אני גאה להצטרף לחברת דורי מדיה ומאחל לכולנו הצלחה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully