וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תצהיר חפץ: ברדוגו הפך למגיש בעקבות התערבות ישירה של נתניהו אצל דקל

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 16:21

יעקב ברדוגו הפך למגיש ראשי ביומן הערב ולפרשן הפוליטי של התחנה בעקבות התערבות ישירה של ראש הממשלה לשעבר - כך עולה מתצהיר שהגיש לביהמ"ש ניר חפץ במסגרת תביעת הדיבה שלו נגד ברדוגו. בתצהיר נחשף גם אופי הקשר של הפרשן עם רה"מ

זו לא הפעם הראשונה בה מעלה חפץ את הטענה הזו, אך כעת הדבר קיבל אופי רשמי ואת חותמת בית המשפט. עוד לפי התצהיר, נתניהו נפגש לצורך כך באופן אישי עם מפקד גל"צ אז ירון דקל

יעקב ברדוגו הפך למגיש ראשי קבוע ביומן הערב של גלי צה"ל ולפרשן הפוליטי של התחנה בעקבות התערבות ישירה של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו - כך עולה מתצהיר שהגיש אתמול (ראשון) לבית המשפט ניר חפץ במסגרת תביעת הדיבה שלו נגד ברדוגו. דבר התצהיר פורסם לראשונה באתר "העין השביעית".

כזכור, בסוף 2019 הגיש חפץ תביעה בסך חצי מיליון שקלים נגד ברדוגו, בטענה כי פרסם עליו לשון הרע ופגע בפרטיותו. לפי חפץ, ברדוגו הפר את צו איסור הפרסום שהוציא בית המשפט על תרגיל החקירה שנערך לו ואשר קשור לאישה המקורבת אליו.

זו לא הפעם הראשונה בה מעלה חפץ את הטענה הזו, אך כעת הדבר קיבל אופי רשמי ואת חותמת בית המשפט. עוד לפי התצהיר, נתניהו נפגש לצורך כך באופן אישי עם מפקד גל"צ אז ירון דקל.

דיון | תביעת הדיבה של ניר חפץ נגד יעקב ברדוגו, המחוזי, ת"א 25 במאי 2020. ראובן קסטרו
דיון | תביעת הדיבה של ניר חפץ נגד יעקב ברדוגו, המחוזי, ת"א 25 במאי 2020/ראובן קסטרו
"במהלך השנים 2017-2015 נהג ברדוגו להיפגש עם ראש הממשלה דאז, חה"כ נתניהו, ולשוחח עימו בטלפון באופן תכוף, ולהיפגש עמו בירושלים"

חפץ כותב כי לשידרוגו של ברדוגו "קדמו שתי פגישות, שקיימתי בשליחותו ובמצוותו של ראש הממשלה דאז, חה"כ בנימין נתניהו, עם מפקד גלי צה"ל דאז, מר ירון דקל - ואשר תכליתן הייתה, בין היתר, להביא לשיבוצו של הנתבע כמגיש תוכנית אקטואליה יומית בגלי צה"ל בשעת האזנת שיא, וכפרשן הפוליטי המרכזי של גלי צה"'ל. בפגישות עמי מר דקל הבהיר לי, כי על מנת שיוכל לבצע את דרישות ראש הממשלה - קרי, לשלב את הנתבע (וכן איש תקשורת נוסף, מלבד הנתבע, שגם אותו דחף ראש הממשלה) כמגיש של תוכנית אקטואליה יומית בשעות האזנת שיא וכפרשן פוליטי חשוב ומרכזי של גלי צה"ל, עליו להיפגש קודם כול פנים אל פנים, לפגישה אישית עם ראש הממשלה דאז, חה"כ נתניהו".

"עוד ציין מר דקל באוזניי, כי שילובם של הנתבע ושל המועמד הנוסף מטעמו של ראש הממשלה, כמגישים של תוכניות בשעות האזנת שיא בגל"צ, יתאפשר לא רק בגלל דרישת ראש הממשלה, אלא גם משום ששמותיהם הוצעו למר דקל, במקביל, על ידי ראש מחלקת האקטואליה של גלי צה"ל באותם ימים, מר אבי ברזילי. העברתי דברים אלה במדוייק לראש הממשלה דאז נתניהו, ובתגובה, ביקש ראש הממשלה דאז נתניהו שאתאם לו פגישה בלשכתו בירושלים, בארבע עיניים, עם מר דקל. הפגישה התקיימה מבלי שנכחתי בה", כתב עוד חפץ.

בתצהיר חפץ מפרט גם לגבי הקשר בין ברדוגו לנתניהו. "במהלך השנים 2017-2015 נהג הנתבע [ברדוגו] להיפגש עם ראש הממשלה דאז, חה"כ נתניהו, ולשוחח עימו בטלפון באופן תכוף, ולהיפגש עמו בירושלים. לפחות בחלק מן המקרים, ראיתי או שמעתי בזמן אמת, כי הנתבע התעקש שהפגישה תתקיים בארבע עיניים, וכך היה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully