וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הארטילריה השיווקית: "המסעדה הבאה" של רשת מפסידה לקשת

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 11:58

הפורמט החדש של רשת שמותג כדור הבא של ריאליטי הבישול השיג 15.9% מול תוכנית רגילה של נינג'ה ישראל של קשת שגברה עליה. במהלך ההשקה רשת לא שידרה פרסומות או חסויות כלל. גם מהדורת הפרידה מתמר איש שלום לא הניבה נתון יוצא דופן

באופן חריג התוכנית שודרה כולה ללא ברייקים של פרסומות או חסויות, על מנת לשמר צופים מול המסך

עוד ערב מאכזב לערוץ רשת 13 עם השקת הפורמט החדש שלה "המסעדה הבאה" שהניב 15.9% צפייה ו-431 אלף צופים בלבד. ממול, פרק שגרתי של נינג'ה ישראל בקשת השיג 18.5% ו-512 אלף צופים. הנתון המאכזב מקבל משנה תוקף כאשר בוחנים את היקף הצפייה במהדורות החדשות שלפני, כאשר בחדשות 13 נערכה אמש הפרידה מהמגישה תמר איש שלום. המהדורה הסתפקה בנתון של 8.9% ו-239 אלף צופים, מול 18.3% ו-529 אלף צופים לחדשות 12.

באופן חריג התוכנית שודרה כולה ללא ברייקים של פרסומות או חסויות, על מנת לשמר צופים מול המסך.

המסעדה הבאה רשת. צילום מסך,
המסעדה הבאה רשת/צילום מסך

במהלך השבוע ניסו ברשת 13 להנמיך ציפיות ואמרו כי 15% צפייה ייחשבו נתון נאה עבורם שיצדיק את ההשקעה. ואולם ההערכות לרייטינג התוכנית - בהתחשב בהשקת פורמט חדש, מזג אוויר, הבידודים, השקעה של מיליונים בשלטי חוצות והשקעה במשפיעני אוכל בסושיאל - עמדו על כ-20%.

עוד לפי ההערכות: פרק עולה בין 200-300 אלף דולר, כך שרשת נשאו על גבם עלות שיכולה להגיע גם עד למיליון שקל, זאת כאשר לא ברור אם בהמשך תוכיח את עצמה מבחינה כלכלית. בעבר, יש לציין, שיטות מעין אלה לרוב לא הוכיחו את עצמן כלכלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully