וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרסומאי הוותיק ראובן אדלר הלך לעולמו

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 11:49

אדלר, ממקימי משרד הפרסום "אדלר חומסקי", נפטר בגיל 78. הוא היה אחד הפרסומאים והיועצים האסטרטגיים המובילים בישראל והיה מקורב לפוליטיקאים רבים, ובמיוחד לראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, שעמו עבד צמוד בתחילת שנות ה-2000

הפרסומאי והיועץ האסטרטגי-תקשורתי ראובן אדלר הלך היום (שלישי) לעולמו בגיל 78. אדלר, שהיה ממקימי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי GREY ושות'", נחשב לאחת הדמויות הבולטות בתעשייה.

ראובן אדלר מנהל הקמפיין של המחנה הציוני. מרץ 2015. ראובן קסטרו
ראובן אדלר/ראובן קסטרו

אדלר נולד בוורשה ב-1943, עלה עם הוריו לישראל ב-1948 והתגורר עם משפחתו בקרית ים. הוא עסק ביחסי ציבור ובייעוץ תקשורתי ואסטרטגי. את משרד הפרסום הקימו אדלר ואייל חומסקי ב-1996והפכו אותו לאחד הגדולים והמובילים בישראל. הקבוצה מעסיקה מאות עובדים וכוללת, בנוסף למשרד הפרסום, גם סטודיו לעיצוב, חברת שיווק ישיר, יחד עם השקעות בחברות הזנק, ייעוץ אסטרטגי וניהול משברים. עם הלקוחות הגדולים של הקבוצה נמנו קבוצת בזק, מפעל הפיס, בנק הפועלים, פרוקטר אנד גמבל ועוד.

אדלר היה מקורב לפוליטיקאים רבים, ובמיוחד לראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, שעמו עבד צמוד בתחילת שנות ה-2000. יריביו טענו כי הוא אשם ב"החדרת תרבות הספין" לתקשורת הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully