וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בישראל היום: בועז ביסמוט הודח מתפקידו

עודכן לאחרונה: 31.1.2022 / 12:01

עורך ישראל היום בחמש השנים האחרונות יעזוב את ישראל היום - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ההערכות: הודח על ידי ההנהלה כאשר ברקע הכיוון החדש שתופס העיתון - שבעבר תמך בנתניהו

"נתניהו צריך למצוא את הדרך להעביר את ראשות הליכוד למנהיג הבא", כתב לורד

עורך ישראל היום בחמש השנים האחרונות בועז ביסמוט יעזוב את ישראל היום - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ההערכות הן כי ביסמוט הודח על ידי ההנהלה כאשר ברקע הכיוון החדש שתופס העיתון - שבעבר תמך בנתניהו. כזכור, בסוף השבוע התראיין ראש הממשלה הנוכחי נפתלי בנט לעיתון - וזכה לכותרות מחמיאות.

ברקע הראיון, שערכה עם בנט מוריה קור, "בכירים" בעיתון הביעו את מורת רוחם שכן קור איננה נחשבת בהכרח מאנשיו של נתניהו בעיתון.

למעשה, הקרע בין ביסמוט להנהלת העיתון, החל לפני מספר שבועות כאשר בעיתון הוחלט, כפי שדווח בוואלה! ברנז'ה, לראשונה בתולדותיו לאמץ קו שהוא לא בהכרח פרו-נתניהו. רק בשבוע שעבר, עם היוודע המגעים של ראש הממשלה לשעבר נתניהו לעסקת טיעון, פרסם אחד הפובליציסטים הבכירים של העיתון אמנון לורד טור בו קרא למצוא לו מחליף בהנהגת הליכוד. "נתניהו צריך למצוא את הדרך להעביר את ראשות הליכוד למנהיג הבא", כתב לורד. "איש לא יכול להעמיד את עצמו במקום נתניהו בסבך שיקוליו, הלאומיים והאישיים, אך דבר אחד ברור: שאלת ההיתכנות של חזרה בעיתוי כלשהו לפוליטיקה צריכה לפנות את מקומה לשאלה המיידית הבוערת - מהו האינטרס של הימין?".

בועז ביסמוט. עמי שומן, אתר רשמי
עוזב. ביסמוט/אתר רשמי, עמי שומן

בתוך כך, לפני מספר שבועות פורסם בוואלה! ברנז'ה על פורמט טלוויזיוני חדש שמתגבש בקשת 12 עם ביסמוט לצד בן כספית. כזכור, ביסמוט משמש גם כחבר פאנל באולפן שישי של חדשות 12. הפרסומים בוודאי לא הועילו למצבו של ביסמוט בעיתון.

ממלא המקום הזמני: עורך מוסף "ישראל השבוע"

בתוך כך, לפני מספר שבועות פורסם בוואלה! ברנז'ה על פורמט טלוויזיוני חדש שמתגבש בקשת 12 עם ביסמוט לצד בן כספית

"כמעט חמש שנים עמדתי בראש העיתון מספר 1 בישראל", כתב היום ביסמוט באתר ישראל היום. "אלו היו שנים מאתגרות, מרתקות וגדושות אירועים ועשייה", כתב ביסמוט באתר "ישראל היום". "זה היה כבוד בשבילי להיות עד לאירועים גדולים וקטנים. מהמשרד הסגלגל בבית הלבן, דרך הסכמי שלום היסטוריים עם מדינות ערביות, ועד התהפוכות בישראל, מבצע 'שומר חומות', הגעתו של ג'ונתן פולארד לישראל, מגפת הקורונה. כן, וגם אירועי ספורט גדולים, ממדליות הזהב לישראל באולימפיאדה ועד מגרשי הכדורגל בארץ (מכבי ת"א!) ובעולם (ליברפול!). ומעל לכל, לשמוח בהישגי מדינת ישראל, ובראשם פתיחת השגרירות האמריקנית בירושלים. אנחנו כאן".

ד"ר מרים אדלסון, מו"ל "ישראל היום", מסרה: "בועז ביסמוט ביצע את תפקידו בשליחות ובמצוינות. כעורך הראשי של 'ישראל היום' היה בועז לשם דבר בארץ ובחו"ל, בין היתר זכה למספר שיא של ראיונות עם נשיא ארה"ב לשעבר, דונאלד טראמפ, וסיפק לקוראים דיווח אמין, איכותי ומיטבי. עוד תרם ביסמוט לעיתון כשקידם אותו לעידן הדיגיטלי, בעברית ובאנגלית, ואלו רק מקצת הישגיו בעריכת העיתון. זה הזמן להגיד תודה ויישר כוח".

"אני מודה לבועז על כחמש שנים של עשייה וחברות ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו. 'ישראל היום' ימשיך להיות העיתון הטוב והנפוץ ביותר בישראל, ועל מחליפו של בועז תבוא הודעה. עד אז, ימלא את מקומו עמר לחמנוביץ, כיום עורך המוסף 'ישראל השבוע'", הוסיפה אדלסון.

כרוניקה של הדחה: צפו בציוצי וואלה! ברנז'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully