וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה מגייסת סמנכ"ל חדש ומאותתת על כיוון טכנולוגי בעסקים

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 4.2.2022 / 11:39

שלו היה סמנכ"ל הפיתוח והמחקר של קבוצת ידיעות אחרונות ושל חטיבת הפיתוח שלה, ומגיע לאחר צירופו של יבגני בריוזה, שמונה רק לאחרונה למנהל R&D

וואלה מודיעה כי אל הנהלת החברה מצטרף אלעד שלו, לשעבר סמנכ"ל הפיתוח והמחקר של קבוצת ידיעות אחרונות ושל חטיבת הפיתוח שלה, YIT, מה שהציב תחת אחריותו שורה של מגה אתרים ופרויקטים בהיקפים גדולים במיוחד. בנוסף, שימש כמנהל הפיתוח העסקי של קבוצת YIT, ואת השילוב הזה, שאינו שכיח במיוחד - מבקשת לנצל כעת וואלה, שהמנכ"ל הטרי שלה, עידן אלרום, סימן עם היכנסו לתפקיד שינויים במבנה ההנהלה, וצירף אליה שתי מנהלות בכירות ומוערכות - אירית בר-לרנר, סמנכ"לית שיתופי-פעולה אסטרטגיים ורחלי ורדי, מנהלת ההפקה הראשית.

אלעד שלו מגיע לאחר מינוי טכנולוגי בכיר נוסף בוואלה - יבגני בריוזה שמונה רק לאחרונה למנהל R&D, בעוד שלו ישמש כסמנכ"ל טכנולוגיות (CTO) שתחת אחריותו יהיו כלל הפעילויות והמחלקות הטכנולוגיות. שלו מביא עימו מנעד רחב של דיסציפלינות טכנולוגיות-עסקיות בהן פעל והתמחה גם לאחר שסיים את תפקידו בקבוצת ידיעות: הוא שימש עד לאחרונה כיועץ לחברות מהגדולות במשק בתחומים טכנולוגיים מהותיים ובהם Big Data, ארכיטקטורת DevOps, Private cloud, ועוד; הוא מלמד טכנולוגיה במכללת ג'ון ברייס, ומשמש כמנטור טכנולוגי בתוכנית X-Labs העוזרת למנהלים במשק לחשוב ולפעול במודלים של סטארט-אפ בכדי לשפר את יכולת התחרות.

שלו, בעל תואר ראשון במדעי המחשב ממכללת הדסה ירושלים, הוא בן 52, נשוי ואב ל-5, ומתגורר בכפר טרומן.

אלעד שלו. יחצ,
אלעד שלו/יחצ

אלעד שלו מסר: "בחרתי בוואלה לאחר שבחנתי היטב את המטרות והתכניות של החברה כפי שעידן הציג אותן בפניי - והבנתי שזה יכול להיות החיבור הנכון, כדי לנצל את הפלטפורמה הענקית הזו והנכסים הרבים שצברה יחד עם הידע והניסיון המגוון שלי - ולרתום מנועים טכנולוגיים לצמיחה העסקית ולהתוויית נתיבים שיוכלו להוות יתרון תחרותי ולהציע למשתמשים חוויה עדכנית, דינמית ועשירה. לא בכדי אני משתמש במונח "מנוע", משום שאני חסיד של מנועים מכל סוג ובעל רישיון לכל כלי בעל מנוע לרבות אופנועים, שיט וטיס. עכשיו הזמן לשכלל מנועים בוואלה ולפתח חדשים."

עידן אלרום, מנכ"ל וואלה, מסר: "אנחנו מאמינים שנכסים אנושיים הם אחד המרכיבים הגדולים בהצלחה עסקית, ובחרנו את אלעד מבין לא מעט מועמדים ראויים, בידיעה שזה הפרופיל שאנו צריכים. אלעד מהווה פונקציה חשובה מאד במערך שאמור להניע את וואלה בשנים הבאות, ואנחנו מתרגשים לקבל אותו לשורותינו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully