וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשברקע ציפיות נמוכות, כמה השיג גמר אקס פקטור ברשת?

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 9:47

תוכנית המוזיקה של רשת 13 לאירוויזיון סיימה עונה עם 19.9% וגברה על חצי גמר נינג'ה ישראל של קשת. הנהנית העיקרית: המגזין עם נגה ניר נאמן שנושפת בעורפה של דנה ויס. הנה המספרים, וגם קצת סטטיסטיקות

ככלל, מדובר בעונה חלשה של "אקס פקטור" שלמרות שיתוף הפעולה עם כאן בנושא האירוויזיון והבאת "שמות גדולים" לצוות השיפוט, סבלה מהיעדר באזז

סוף סוף ניצחון לרשת: גמר התוכנית "אקס פקטור לאירוויזיון" שבחרה את הנציג הבא לתחרות השיגה 19.9% צפייה. בתוכנית צפו 515 אלף צופים. התוכנית גברה על אחד מחצאי גמר נינג'ה ישראל ששידרה ממול קשת שהשיג 15.7% ו-464 אלף צופים.

ככלל, מדובר בעונה חלשה של "אקס פקטור" שלמרות שיתוף הפעולה עם כאן בנושא האירוויזיון, הבאת "שמות גדולים" לצוות השיפוט והשקעה של מיליונים, סבלה מהיעדר באזז וממוצע צפייה של 12.7% בלבד. לשם השוואה, העונה הקודמת של אקס פקטור סיימה עם ממוצע צפייה של 14.1%.

עם זאת, לא מדובר בתוכנית המוזיקה בעלת אחוז הצפייה הנמוך ביותר בשנים האחרונות, שכן דה ווייס ודה פור של רשת הביאו עוד פחות צופים למסך. עם זאת, בהשוואה לתוכניות הז'אנר ששודרו בקשת, מדובר בנתון נמוך ב- 30% מהעונה האחרונה של "הכוכב הבא" שעמדה על ממוצע של 17.5%. אגב, גמר העונה האחרונה של "הכוכב הבא" השיג 24.4%.

הנהנית העיקרית מהנתון של גמר האקס פקטור הייתה תוכנית "המגזין" של חדשות 13 בהובלת נגה ניר נאמן שהשיגה 12.6%, זאת אל מול 15.9% לדנה ויס בחדשות סוף השבוע של קשת 12.

מיכאל בן דוד זוכה ב"אקס פקטור לאירוויזיון". מיכה לובטון,
מיכאל בן דוד זוכה ב"אקס פקטור לאירוויזיון"/מיכה לובטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully