וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייקינג: רינה מצליח ואילה חסון ראש בראש

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 13:30

לראשונה, "המטה" של אילה חסון ברשת 13 נצמדת באופן רשמי ל"פגוש את העיתונות" המשודרת בקשת 12. בעבר, "פגוש" בהגשת רינה מצליח שמרה על פער גדול ויציב מהמתחרה. במהדורות מוצ"ש הפער לטובת 12 דווקא מתרחב

אילה חסון ורינה מצליח. ראובן קסטרו
אילה חסון ורינה מצליח/ראובן קסטרו
אפילו בלייט נייט, כמעט שוויון בין הערוצים, כאשר פינס מוביל עם 10.4% מול 9% ללקט הצינור

מיני-הסטוריה מקומית, לפחות בכל הנוגע לצפייה בתוכניות האקטואליה במוצאי שבת. אחרי מגמת עליה איטית בשנים האחרונות, התוכנית "המטה" של אילה חסון ברשת 13 נצמדת באופן רשמי לנתון זהה ל"פגוש את העיתונות" המשודרת בקשת 12. בעבר, "פגוש" בהגשת רינה מצליח שמרה על פער גדול ויציב מהמתחרה. עם זאת, באלפי צופים, מצליח גברה על חסון עם 252 אלפי צופים מול 244 אלף.

הפער מקבל משנה תוקף שכן דווקא במהדורות החדשות היומיות לא נראה שינוי ממשי ביחס הקבוע לטובת חדשות 12.

במהדורות שבת, חדשות סוף השבוע עם דנה ויס רושמת 14.7% וממשיכה להוביל על המגזין של חדשות 13 שנחלשת ל9%. דרבי הכדורגל מכבי ת"א נגד הפועל ששודר בערוץ הספורט והשיג 8%.

לעומת המהדורות, גם בגזרת הפריים טיים יש לרשת סיבות, לפחות נקודתיות, לחייך. ריאליטי הבישול המסעדה הבאה מתאוששת במעט ומשיגה 13.2% ו-364 אלף צופים, ונצמדת לנינג'ה ישראל שנחלשת ומשיגה 13.8% ו-394 אלף צופים.

אפילו בלייט נייט, כמעט שוויון בין הערוצים, כאשר פינס מוביל עם 10.4% מול 9% ללקט הצינור.

ומה קורה בשישי? בערב שבת אולפן שישי עם דנה ויס רושמת 13% וממשיכה בהובלה על שישי של אילה חסון' שנחלשת ל-7.8%. שישי בחמש עם גדעון אוקו עם 5.8% למעלה מכפול מרשת 13 שרושמת 2.8%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully