וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא בסיטיבנק ודירקטור באמריקן אקספרס: סמנכ"ל שיווק חדש לקשת, שמצביע על כיוון הקבוצה

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 17:37

מחליף לצביקה ליבליך: יובל אפרתי מונה לסמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת קשת, אחרי שכיהן בתפקידי ניהול ומכירות בינלאומיים בשני העשורים האחרונים. המינוי מצביע על הכיוון שלוקחת קשת - המתמקד לא רק בטלוויזיה

יובל אפרתי מונה לסמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת קשת, כך מודיעה היום (ראשון) הקבוצה. אפרתי יחליף בתפקידו את צביקה ליבליך, שעזב לאחרונה לעולם ההייטק. במסגרת תפקידו אפרתי יוביל את האסטרטגיה המסחרית של קבוצת קשת, במסך ערוץ 12 ובמאקו.

בהודעת קשת נכתב כי "אפרתי מצטרף לחברה אחרי שכיהן בתפקידי ניהול ומכירות בינלאומיים בשני העשורים האחרונים, מרביתם בניו יורק ובלונדון. לפני שחזר לארץ שימש כסמנכ"ל המסחרי של החברה הגלובלית פרסדו - פלטפורמת בינה מלאכותית לבניית קריאטיב אישי מבוסס ביצועים. הוא ניהל את אגפי המכירות, לקוחות, שותפויות ואסטרטגיה, ועבד עם לקוחות שכללו מנכ"לים וסמנכ"לים של חברות בינלאומיות ליצירת שותפויות בסקטורים של בנקאות, טלקום, טכנולוגיה, קמעונאות, ביטוח, תעופה ועוד".

עוד נכתב כי "לפני כן אפרתי שימש כסגן נשיא בכיר ודירקטור בסיטיבנק אירופה, המזרח התיכון ורוסיה, קודם לכן שימש כדירקטור באמריקן אקספרס בניו יורק, שם הוביל קבוצות שיווק, דיגיטל ושותפויות אסטרטגיות. אפרתי יובל בעל תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת סטנפורד, תואר ראשון במדעי המחשב וניהול באוניברסיטת תל אביב, ותוכנית אומנות באוניברסיטה הבינלאומית של ונציה".

יובל אפרתי. יח"צ,
רקורד בינלאומי. יובל אפרתי/יח"צ

פלטפורמה למימוש יעדים עסקיים נוספים

המינוי, הנחשב אסטרטגי בחברה, מגיע בעיתוי משמעותי עבור הקבוצה בשוק הטלוויזיה, כאשר ברקע השלמת מהלך שרות ה-OTT שתשיק קשת יחד עם קבוצת RGE בסוף השנה

המינוי, הנחשב אסטרטגי בחברה, מגיע בעיתוי משמעותי עבור הקבוצה בשוק הטלוויזיה, כאשר ברקע השלמת מהלך שרות ה-OTT שתשיק קשת יחד עם קבוצת RGE בסוף השנה, ושעתיד להתחרות ב-yes וב-HOT. אבל לא רק בטלוויזיה. בוודאי מאז השלמת הבעלות על חדשות 12, קשת הפכה לגוף התקשורת החזק בישראל, כשהחדשות - בהיקף צפייה כפול מהמתחרים, הן רק קצה הקרחון.

למעשה מאז קיבלה זיכיון שידור, עוד שנים לפני מתן רישיון הקבע ב-2017, קשת לא ראתה בעצמה רק מסך טלוויזיוני, אלא במסך עצמו פלטפורמה למימוש יעדים עסקיים נוספים. היא הייתה הראשונה לזהות את מרחב התוכן באינטרנט כשהקימה את מאקו, וכן באמצעות הקמת זרוע ההפצה והפיתוח הבינ"ל KI.

בנוסף, מאז המיזוג שהעניק לה סוף סוף אופק כלכלי ברור, היא גם החלה גם להשקיע ישירות במיזמים כמו חברת הביטוח ליברה, אתר איזי, יקבי כרמל, אקספון וסייברוואן במתכונות שונות, גם של ברטרים תמורת מניות. בנוסף, היא זיהתה את מכרה תקציבי ההיי טק והקימה קרן השקעות בסטארט-אפים ואתר תואם חדש - טק 12 - שעלה רק לאחרונה. אגב, לא תמיד הרכישות השתלמו כמו במקרה ערוץ 24 או סטודיו C שהפכו לנטל.

  • עוד באותו נושא:
  • קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully