וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה נהרי דורש מגיא פינס וקשת 1.5 מיליון ש"ח: "הוציאו את דיבתי באינסטגרם"

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 14:13

השחקן יהודה נהרי העביר לגיא פינס ולקשת מכתב התראה לפני תביעה, שבו הוא דורש 1.5 מיליון ש"ח, בטענה להוצאת דיבה. זאת בעקבות פוסט באינסטגרם של "ערב טוב" שדיווח על "התפקיד החדש" של נהרי מבלי לציין שלוהק לתפקיד לפני עדותו בוואלה! כי הוטרד מינית על ידי אסי עזר

העדות המצולמת המלאה של יהודה נהרי בפני וואלה! תרבות. השחקן טען שהמגיש אסי עזר הטריד אותו מינית בעת שבא לביתו לפגישה מקצועית ב-2011. כתב: שגיא בן נון/סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: שי מכלוף, הפקה: חגית ברק

השחקן יהודה נהרי שלח היום (שלישי) לגיא פינס ולשידורי קשת מכתב התראה לפני תביעה שבו הוא דורש מהם 1.5 מיליון ש"ח - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. נהרי טוען כי חשבון האינסטגרם של התכנית "ערב טוב עם גיא פינס" הוציא את דיבתו כשדיווח על "תפקיד חדש" של נהרי מבלי לציין שהוא לוהק אליו לפני עדותו בוואלה! לפיה הוטרד מינית בידי אסי עזר. נהרי טוען כי הפרסום מהווה "הטעיית הציבור הרחב, עיוות המציאות ומתן מצג שקרי".

בחודש שעבר נחשפה בוואלה! תרבות עדותו של יהודה נהרי בפנים גלויות ובה סיפר כי לפני עשור, לאחר שהוזמן לפגישה מקצועית בביתו של עזר, המגיש הבכיר בקשת הטריד אותו מינית ושלף פעמיים את איבר מינו בפניו ללא רצונו ולמרות התנגדויותיו. נהרי הגיש תלונה למשטרה לפני שנה שנסגרה בגלל התיישנות, עבר בדיקת פוליגרף ונמצא מאה אחוז דובר אמת. עזר מצדו הכחיש את המעשים שיוחסו לו. שבוע לאחר תחקיר וואלה! תרבות, העלתה התכנית "ערב טוב עם גיא פינס" פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, שדיווח: "התפקיד החדש של יהודה נהרי - השחקן שעלה לכותרות בשבוע האחרון יצטלם בקרוב לסדרה החדשה של כאן 11, '50 ימים של מצור'", וחתם בשאלה: "מה דעתכם על הליהוק?". עובדה חשובה שלא צוינה בפוסט: נהרי לוהק לתפקיד בטרם פרצה הפרשה.

במכתב שהעביר עו"ד עודד הוכהאוזר בשם נהרי לפינס וקשת נכתב בין השאר: "גיא פינס הוציא את דיבת נהרי באמצעות המדיה החברתית של תוכניתו ברשת האינסטגרם, ובין היתר על ידי הטעיית הציבור הרחב, עיוות המציאות ומתן מצג שקרי שלכאורה נהרי קיבל תפקיד בסדרה החדשה '50 ימים של מצור' בערוץ כאן 11 בעקבות דבריו באתר וואלה כנגד אסי עזר בפרשת ההתקפה המינית שביצע כנגד נהרי, ניצל מרות והטריד אותו מינית כאשר הגיע לדון על תפקיד בסדרה 'להיות איתה'".

"לא זו אף זו, מר פינס פרסם בזו הכותרת 'התפקיד החדש של יהודה נהרי' בלב ליבה של הפרשה בתקשורת כך שהטיימינג לא מקרי ואף תומך בטענה כי מטרת הפרסום היתה להטות דעת קהל, ולפגוע בשמו הטוב של נהרי תוך הצגת מצג שווא בלב ליבה של הפרשה. מר פינס עשה זאת כשהמציאות העובדתית שונה כמרחק בין מזרח למערב, ומידע עובדתי זה שנהרי קיבל תפקיד בסדרה זמן רב טרם פרסום הפרשה היה ידוע למר פינס עת בחר להוליך שולל את הציבור הרחב".

יהודה נהרי, גיא פינס. ניר פקין, ראובן קסטרו
יהודה נהרי וגיא פינס/ראובן קסטרו, ניר פקין

בהמשך המכתב מצויין כי "מיד לאחר ביצוע הפרסום על ידי מר פינס, ולאחר מסר שנשלח אליו באמצעות יועצת התקשורת עו"ד רותם טוני כי בפרסום יש הוצאת דיבה ולשון הרע, חסם מר פינס את העמוד עד להצגת נוסח אחר ומתוקן, כשגם הנוסח המתוקן היה נוסח פוגעני, שקרי ולא רק".

"אין די להביע הזעזוע העמוק ממעשיו החמורים של מר פינס, כדי (בין היתר) לייצר אייטם זול על 'חשבון' נהרי וניצול מעמדו של מר פינס, כשהוא מודע להטעיית הציבור הרחב שביצע. לדאבון הלב, מר פינס לא בחל בדרכים זולות כדי לייצר אייטם 'צהוב', ולא רק שלא התנצל בשידור בפני נהרי, אלא מעשיו הקשים לא גונו ע"י מעסיקיו (קשת), שלה אחריות כלפי נהרי. מר פינס הינו הזרוע הארוכה של קשת ולה אחריות כלפי התכנים".

נהרי טוען עוד באמצעות עורך דינו כי "בגלל דבריו של פינס נהרי מותקף תקשורתית, מקבל הודעות נאצה תוך הטחת אשמה עליו שהותקף מינית על ידי מר אסי עזר והתייחסות לנטייתו המינית לכאורה, כשיש להזכיר שנהרי הוא הקורבן של מר אסי עזר וכעת גם של מעשיו של מר פינס. מספר מעסיקים אף הודיעו לנהרי שראו פרסום דבריו של מר פינס ולצערם לא יתאפשר להם להעסיק אותו".

נהרי מעריך את הנזקים שספג ב-2.5 מיליון שקלים. הוא דורש מפינס להתנצל בשידור בפני נהרי ובכל פלטרפומה ומדיה אחרת כמו אינסטגרם, ודורש כי ישולם לו "לצורכי פשרה" 1.5 מיליון שקלים, ומתוך הסכום הזה יתרמו כספים לעמותה נגד פגיעות מיניות.

קשת סרבה להגיב. טרם התקבלה תגובתו של גיא פינס.

עוד בוואלה!

"פתאום אסי עזר שלף את האיבר. 'זה לא מגרה אותך?', הוא שאל. 'תנסה, מה אכפת לך'"

לכתבה המלאה
התכנית "ערב טוב עם גיא פינס" מפרסמת פוסט באינסטגרם עם דיווח על "התפקיד החדש" של יהודה נהרי בסדרה של כאן 11, מבלי לציין שלוהק לתפקיד הזה עוד לפני שהעיד בוואלה כי אסי עזר הטריד אותו מינית. חשבון האינסטגרם של "ערב טוב עם גיא פינס", צילום מסך
התכנית "ערב טוב עם גיא פינס" מפרסמת פוסט באינסטגרם עם דיווח על "התפקיד החדש" של יהודה נהרי בסדרה של כאן 11, מבלי לציין שלוהק לתפקיד הזה עוד לפני שהעיד בוואלה כי אסי עזר הטריד אותו מינית/צילום מסך, חשבון האינסטגרם של "ערב טוב עם גיא פינס"

הפוסט של פינס הופיע שבוע לאחר שנחשפה על ידי כותב שורות אלה בוואלה! תרבות עדותו של יהודה נהרי, בפנים גלויות מול המצלמות, שבה טען כי איש קשת 12, המגיש והיוצר אסי עזר, הטריד אותו מינית וביצע מעשה מגונה בעת פגישה של השניים בביתו לפני עשור, אליה הוזמן כדי לבחון אפשרות ללהקו לסדרה "להיות איתה". במהלך הפגישה, טען נהרי, עזר בין השאר שלף את איבר מינו פעמיים, ללא הסכמתו של נהרי והתעלם לדבריו מהתנגדויותיו החוזרות. נהרי הגיש בתחילת השנה שעברה תלונה למשטרה נגד עזר בטענה להטרדה מינית ומעשה מגונה - אך זו נסגרה בשל התיישנות. נהרי עבר בדיקת פוליגרף על ידי וואלה! תרבות ונמצא מאה אחוז דובר אמת. עזר מסר אז בתגובה: "פגשתי את יהודה לפני למעלה מעשר שנים בביתי לפגישה חברית ונעימה שבמהלכה אף התנשקנו. כל שאר הדברים שמתוארים בכתבה לא קרו מעולם". לאחר מכן, עזר הציג בדיקת פוליגרף מכובסת, ומספר מומחים לבדיקות פוליגרף העבירו עליה ביקורת נוקבת באמצעי התקשורת.

בתוך כך, נהרי פתח בגיוס כספים באמצעות אתר beactive למען הקמת עמותה בשם "Men2". "גם גברים עוברים ניצול מיני וניצול מרות", כתב נהרי באתר גיוס הכספים, "הצטרפו אליי להעלאת המודעות הציבורית לתופעה המושתקת, יחד נקים עמותה אשר תפעל לשינוי תודעתי רחב ושינוי חקיקה. אני קורא לך, לכל אחד ואחת, להתגייס למען המטרות הבאות: פתיחת עמותה; קמפיין רשת בתקשורת; הקמת מערך מקצועי לליווי וטיפול נפגעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully