וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם היסטורי בין הבחריינים לכלי תקשורת שמשדר בישראל

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 12:52

כשברקע ביקור בנט בבחריין, מרכז התקשורת הלאומי של בחריין חתם על הסכם שיתוף פעולה עם ערוץ החדשות i24NEWS. במסגרת ההסכם: דיווחים הדדיים, סיקור משותף של אירועים והפקת משדרים

פרנק מלול. צילום מסך, צילום מסך
יוסיף מוחמד אל-בינחליל ופרנק מלול/צילום מסך, צילום מסך

מנכ"ל מרכז התקשורת הלאומי של בחריין יוסיף מוחמד אל-בינחליל, חתם על מזכר הבנות לשיתוף פעולה עם מנכ"ל ערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS פרנק מלול. ההסכם נחתם בשולי ביקור ראש ממשלת ישראל, נפתלי בנט, בממלכת בחריין.

אל-בינחליל אמר כי מזכר ההבנות הינו חלק מפעילות ה-NCC לחזק קשרים עם מגוון חברות וערוצי תקשורת כחלק מהאסטרטגיה התקשורתית. המזכר יאפשר שיתוף הפעולה בין ה- NCCו-i24NEWS בהחלפת תוכן חדשותי ואקטואלי, וכן בטכנולוגיה והפקת שידורים.

מנכ"ל i24NEWS, פרנק מלול, בירך על חתימת ההסכם עם ה- NCC. מלול הדגיש כי "שיתוף פעולה זה מהווה שלב נוסף בהתפתחות וצמיחת i24NEWS, כערוץ שחרת על דגלו לסקר בהרחבה ובמקצועיות את האירועים במזרח התיכון".

i24NEWS היא רשת ערוצי חדשות בינלאומיים המונה שלושה ערוצי חדשות בשלושה אפיקים: אנגלית, צרפתית וערבית. ביולי 2013 הושקו אולפני הערוץ בנמל יפו והחלו ערוצי i24NEWS לשדר חדשות בינלאומיות לצד סיקור נרחב של האירועים במזרח התיכון. מדובר למעשה בערוץ החדשות הבינלאומי העצמאי היחיד במזרח התיכון. בשנת 2017, התרחב i24NEWS לשוק האמריקאי והשיקה אולפנים בארצות הברית. בשנת 2021, לאחר חתימת הסכמי אברהם, חתם הערוץ על שורה של הסכמים עם קבוצות תקשורת מובילות באמירויות ואף קיבל רישיון שידורים במדינה ופתח נקודת שידור בקריית התקשורת בדובאי. הערוץ בבעלות קבוצת התקשורת Altice USA של איש העסקים פטריק דרהי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully