וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן חדשות: דב גיל-הר לאירופה, אנטוניה ימין לבילד טי.וי הגרמני

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 14:53

שינויים בחדשות התאגיד: דב גיל-הר מונה לשליח באירופה. אנטוניה ימין צפויה להתחיל לעבוד בערוץ בילד טי.וי הגרמני, השייך לעיתון מהנפוצים בגרמניה

דב גיל-הר מונה לשליח כאן חדשות באירופה - כך מודיעים היום (רביעי) בתאגיד השידור. גיל-הר יחליף את אנטוניה ימין, שהודיעה על סיום עבודתה בתאגיד כעבור חמש שנים כשליחת כאן חדשות לאירופה. ימין צפויה להתחיל לעבוד בערוץ בילד טי.וי הגרמני, השייך לעיתון מהנפוצים בגרמניה. העיתון נחשב בעיניי רבים לצהובון, אך הנו פרו-ישראלי. הערוץ דווקא אינו מהגדולים, אך נחשב לרציני ומשפיע.

ימין החלה את דרכה בתאגיד מימיו הראשונים כשליחת כאן חדשות למדינות אירופה, תפקיד במסגרתו כיסתה את ענייני היבשת תוך התמקדות בהתחזקות הימין הקיצוני ועליית האנטישמיות. גיל-הר משמש מזה כחמש שנים כמגיש בכאן חדשות, בטלוויזיה וברדיו. הוא הגיש את התוכניות "ערב ערב" ו"חדשות השבת" באופן קבוע בכאן 11.

בנוסף, היה חלק מצוות ההגשה של "חדשות הערב", "הבוקר הזה" בכאן רשת ב' ומשדרים מרכזיים נוספים. לצד הגשותיו, ערך גיל-הר סדרות כתבות ופרויקטים. גיל-הר מחזיק ברקורד עיתונאי של יותר מ-35 שנה, החל משירותו בגלי צה"ל, דרך חדשות 2, ערוץ 2, חדשות 10 ואתר וואלה! בו שימש בתפקידים בכירים ככתב ומגיש.

אנטוניה ימין

דב גיל-הר. ראובן קסטרו
דב גיל-הר/ראובן קסטרו

ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות: "דסק החוץ הוא אחד המרכזיים בחטיבה, מתוך הבנת חשיבותו בשידור הציבורי, ואנו מקפידים לצוות לשם את הטובים ביותר. אנחנו נפרדים בצער מאנטוניה, גאים בה ומשוכנעים שתיקח את היכולות שצברה בכאן חדשות גם למקום עבודתה הבא. בהצלחה גדולה לדב גיל-הר, עיתונאי מהשורה הראשונה ואיש חדשות עתיר ניסיון".

דב גיל-הר: "נכנס לנעלים גדולות, מקווה למלאן כראוי. מודה על האמון והתמיכה ונרגש לקראת האתגר החדש. בהצלחה לאנטוניה מכל הלב בפריצה הבינ"ל".

אנטוניה ימין: "מדובר בהתקדמות מקצועית משמעותית ומרגשת עבורי. לא בכל יום מתחילים לשדר בשפה זרה ועוד ל-40 מליון צופים, קוראים ומשתמשים בממוצע. כאן חדשות היה הבית שלי במשך 6 שנים, מתוכן 5 שנים שימשתי שליחה באירופה וזו תקופה שאני לעולם לא אשכח. אני מודה לחברת החדשות ולעומד בראשה ברוך שי על האמון, הדחיפה והפרגון. כאן חדשות תמיד תישאר המשפחה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully