וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהיגים מחממים, העיתונאים חוטפים: מכות בשידור חי באוקראינה

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 10:37

אירוע חריג התרחש בסוף השבוע במהלך שידור בטלוויזיה האוקראינית לאחר שחבר באופוזיציה תקף במהלך שידור חי את אחד העיתונאים שדיבר על חופש הביטוי

עיתונאי רוסי/צילום מסך

אירוע חריג התרחש בסוף השבוע במהלך שידור בטלוויזיה האוקראינית לאחר שחבר באופוזיציה תקף במהלך שידור חי את אחד העיתונאים שדיבר על חופש הביטוי.

העיתונאי אמר כי אוקראינה היא מדינה שבה חיים אזרחים דוברי אוקראינית, הונגרית ורוסית. בשלב זה חבר האופוזיציה בוטוסוב הכה את העיתונאי שופריץ' וגרם לקטטה באולפן.

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הודיע הלילה (ראשון) כי רוסיה עשויה לפלוש לאוקראינה "בכל רגע", וכי יכנס את המועצה לביטחון לאומי במהלך היום לדון בכך. בצורה דומה התבטא גם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון, שאף אמר בריאיון לרשת BBC הלילה כי "עדויות מצביעות על כך שרוסיה מתכננת את המלחמה הגדולה ביותר באירופה מאז 1945". לדבריו, "כל הסימנים מעידים על כך שתוכנית הפלישה כבר החלה במובנים מסוימים".

אמש מזכ"ל נאט"ו, ינס סטולטנברג, אמר כי "כל הסימנים מראים שרוסיה מתכננת מתקפה נרחבת על אוקראינה. קודם לכן גורם בארגון אמר כי נאט"ו העביר את משרדיו מקייב ללבוב שבמערב המדינה ולבריסל מטעמים ביטחוניים. "הבטיחות של אנשינו היא מעל הכל", אמר הגורם, שלא הרחיב בעניין כמות העובדים שהועברו מהמשרדים.

  • עוד באותו נושא:
  • אוקראינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully