וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חודשים ללא מינוי: יו"ר חדש לדירקטוריון חדשות 13

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 9:27

אייל דה פאו נבחר על ידי דירקטוריון חדשות 13 ליו"ר חברת החדשות, זאת לאחר שהדירקטוריון פעל כשלושה חודשים ללא יו"ר, כשברקע לחצים למינוי אברהם נתן, מקורב הליכוד לתפקיד

אייל דה פאו נבחר היום (שלישי) פה אחד על ידי דירקטוריון חדשות 13 לתפקיד יו"ר חברת החדשות. המינוי מגיע לאחר שעמותת הצלחה הצהירה כי תפנה לבגץ במידה והתפקיד, שלא אויש מזה 3 חודשים, לא יאויש.

דה פאו שימש בין השאר כסמנכ"ל מקרקעין בחברת נמלי ישראל; מנכ"ל פרוסיד (קרן הון סיכון), ומשמש כיועץ לגופים עסקיים וציבוריים בארץ ובחו"ל, וכן כדירקטור במספר חברות. בין פעילויותיו הציבוריות, דה פאו משמש כחבר הנהלת המועצה האזורית חבל מודיעין וכיו"ר ועדת החינוך שלה. בנוסף הוא מתנדב בגופים רבים מזה שנים ארוכות, ביניהם במגן דוד אדום.

דה פאו כיהן כחבר מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו וכיו"ר ועדת הכספים שלה בין השנים 2010-2015. החל ממרץ 2021 משמש דה פאו כחבר דירקטוריון פעיל בחדשות 13, כאחד מנציגי הציבור שמונו לצד יו"ר מועצת הכבלים והלווין לשעבר יפעת בן חי שגב ואברהם נתן.

המאבק על זהותו של היו"ר שיחליף את ד"ר אורנה לביא שטיינר שכינה בתפקיד, עורר לא מעט לחצים פוליטיים מצד הממשלה הקודמת ומצד הרשות השנייה למנות את נתן לתפקיד. נתן גם היה היחיד שתמך בקיצור המהדורות בחצי שעה - בזמן שבחברת החדשות ובדירקטוריון התנגדו למהלך. לבסוף, כזכור, הוחלט על קיצור ברבע שעה בשתי פעימות. עם חילופי השלטון, סיכוייו להתמנות לתפקיד פחתו.

אייל דה פאו, חדשות 13. חדשות 13,
אייל דה פאו, חדשות 13/חדשות 13

דירקטוריון חדשות 13 מורכב משישה נציגים של בעלי המניות וארבעה נציגי ציבור. הרשות השנייה ממנה את נציגי הציבור, ואילו חברי הדירקטוריון בוחרים מי יהיה היו"ר מבין נציגי הציבור. הדירקטוריון מאשר את מדיניות ותקציב חברת החדשות.

אייל דה פאו: "ראשית, אני מבקש להודות לחבריי לדירקטוריון על האמון שנתנו בי. אני מצפה לעבוד עימם ועם מנכ"ל והנהלת חברת החדשות בשיתוף פעולה מלא ופורה. אנו מאמינים כי החברה מצויה בידיים טובות, ושעובדיה רתומים להמשך הצלחתה; יחד, בע"ה ובעבודה משותפת, נכבוש פסגות נוספות ונמשיך להביא מוצרי אקטואליה ראויים ומכובדים לקהל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully