וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הפורמט הישראלי הראשון שישודר ברשת של אופרה וינפרי

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 2.3.2022 / 19:44

פורמט הדוקו-ריאליטי "התחתן איתי. עכשיו!" (MARRY ME NOW) של ארמוזה פורמטס, ישודר בארה"ב. הנה מה שאומרת לוואלה! ברנז'ה היוצרת המרוצה

הרשת של אופרה וינפרי, OWN: OPRAH WINFREY NETWORK, רכשה את הפורמט MARRY ME NOW שפותח ע"י ארמוזה פורמטס הישראלית. הפורמט, שיצרה אודליה יקיר, זכה בתחרות הפורמטים השנתית של ארמוזה פורמטס. העונה האמריקאית תכלול 8 פרקים ותעלה לאוויר כבר ב-19 במרץ, ב-21:00 שעון ארה"ב (חוף מזרחי), במשבצת הריאליטי הפופולארית של הערוץ. מאחורי ההפקה של ITV Entertainment עומדים מספר שמות מוכרים בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית והישראלית, ביניהם ג'ורדנה הוכמן, טד אירדל, קרולין סלף, אבי ארמוזה, אודליה יקיר, ציפי רוזנבלום ונחמה כהן. התכנית תעלה כבר באותו היום לשידור גם בענקית הסטרימינג האמריקאית Discovery+.

בלב התכנית ניצבת תופעה חברתית - לחץ החתונה. כל פרק עוקב אחר אישה אחרת, שחולמת להתחתן, לכל אחת רק ימים ספורים לתכנן את חתונות החלומות - מבלי שהחתן יודע דבר. את התכנית תנחה גורו הזוגיות האמריקאית רבקה לין פופ, שתכין את המשתתפות ליום הגורלי ביותר בחייהן - בו יציעו נישואין לבכיר ליבן.

ארה"ב היא המדינה השביעית בה הופק הפורמט, שעלה בשנים האחרונות לאוויר בין היתר בצרפת, פולין, רוסיה, גרמניה ובעוד כ-46 מדינות הסאב-סהרה ודרום אפריקה עם כמה וכמה עונות מוצלחות. "התחתן איתי. עכשיו" שודרה גם בישראל, בפריים טיים של ערוץ 10, עם נתוני רייטינג מרשימים במיוחד באותה התקופה.

אופרה ווינפרי, גלובוס הזהב 2018. GettyImages
אופרה ווינפרי, גלובוס הזהב 2018/GettyImages

מנכ"ל ארמוזה פורמטס, אבי ארמוזה: "תמיד מצפים מאיתנו להביא תוכן המשלב נטילת סיכונים לצד מסע רגשי מטלטל, וזה בדיוק מה שקורה ב- MARRY ME NOW - הדגש כאן הוא על נשים שבוחרות להיות בעמדת הכוח בכל הקשור לנישואין, בניגוד לתפיסה המסורתית שעדין רווחת בחברה. אנחנו גאים בפורמט הזה שממשיך להצליח בכל העולם, ומברכים על הגרסה החדשה הזו בארה"ב בשיתוף עם ITV Entertainment ורשת OWN, שעומדת להפוך לחביבת הקהל, ללא ספק"

ציפי רוזנבלום, מיוצרי הפורמט ועורכת התכנית: "זה אף פעם לא מפסיק לרגש שתוכן מקורי שנוצר כאן בישראל מכה גלים בעולם. כמו בהייטק - גם בטלוויזיה ובבידור אנחנו מקור לגאווה וקוצרים הצלחות פעם אחר פעם. מאוד משמח שמזה 5 שנים, זוגות מתחתנים בצרפת, בדרום אפריקה, בפולין, בגרמניה ועכשיו גם אופרה ווינפרי תחתן אותם. גאה ושמחה לקחת חלק בהצלחה טלוויזיונית שמחברת בין אנשים ופורצת גבולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully