וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשברקע סכסוך עם אחיה, יו"ר קשת דרורית ורטהיים פורשת אחרי עשור

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 13:20

יו"ר דירקטוריון קשת פורשת אחרי עשור מתפקידה, זאת כשברקע סכסוך עסקי ואישי עם אחיה דודי ורטהיים על ההשפעה והניהול בחברה, וטענות לשוביניזם

"אני עוזבת חברה בריאה ואיתנה. אני עוזבת קבוצה מופלאה של יוצרות ויוצרים, עיתונאיות ועיתונאים, חברות וחברי הנהלה שמתמודדים עם מלאכה מורכבת מאי פעם בתנאים קשים ממה שידענו בעבר"

יו"ר דירקטוריון קשת דרורית ורטהיים פורשת אחרי עשור מתפקידה. היום (שלישי) הודיעה ורטהיים לעובדי הערוץ על החלטתה, זאת כשברקע סכסוך עסקי ואישי עם אחיה דודי ורטהיים, על ההשפעה והניהול בחברה.

"הבוקר הודעתי לדירקטוריון ולהנהלת החברה על סיום תפקידי", כתבה. "כיהנתי כדירקטורית מאז שנת 2011 וכיו"ר החברה מאז תחילת שנת 2013. בשנים הללו עברה החברה לשידורים שבועיים רציפים, מהפסד לרווח, התבססה כחברת הברודקאסט הגדולה בישראל וכבית יוצר לתרבות מקור ולקונספטים שנרכשו על ידי חברות מובילות בעולם. בתקופה זו החברה עברה מזיכיון לרישיון, רכשה את חברת החדשות של ערוץ 2 וביססה נוכחות דיגיטלית יוצאת דופן ופורצת דרך.

"אני עוזבת חברה בריאה ואיתנה. אני עוזבת קבוצה מופלאה של יוצרות ויוצרים, עיתונאיות ועיתונאים, חברות וחברי הנהלה שמתמודדים עם מלאכה מורכבת מאי פעם בתנאים קשים ממה שידענו בעבר. זה לא סוד שיש פערים ערכיים שונים, שמאתגרים את עולם התקשורת המודרני ואת קשת.... קשת תמשיך להיות ערוץ התקשורת המוביל של ישראל. עם העוצמה האדירה הזו חייבת לבוא אחריות רבה, מצפן וגם, על אף שינוי הזמנים, מצפון. אני מאחלת לעובדות ולעובדי קשת וחברת החדשות המשך עשייה ברוכה, ומוסרת חיזוק אדיר על מלאכה יוצאת דופן בטיבה".

דרורית ורטהיים. יח"צ,
דרורית ורטהיים/יח"צ
לפי ההערכות, ורטהיים המתינה להשלמת המיזוג עם חדשות 12 ולהתייצבות החברה על מנת לפרוש

הסכסוך בין האחים החל עם החלטתו של אביהם מוזי ורטהיים ז"ל בגיל 80 לחלק את נכסיו בין שניהם. דודי, האח הצעיר, קיבל 63% מהאחזקות ואילו דרורית רק 37% מהחברות. במסגרת החלוקה הזו הוחלט ביניהם כי דרורית תכהן כיו"ר דירקטוריון קשת במעין תואר של כבוד, כאשר בפועל מי ששלט בחברה הוא דודי. עם מותו של אביהם לפני כ-6 שנים הסכסוך בין השניים העמיק עוד יותר, ולפי דיווח בדה מרקר, ורטהיים אף האשימה לאחרונה את אחיה בשוביניזם ומידור בכל הנוגע להתנהלות החברה.

לפי ההערכות, ורטהיים המתינה להשלמת המיזוג עם חדשות 12 ולהתייצבות החברה על מנת לפרוש.

מתוקף חלוקת הירושה, דודי ורטהיים הוא בעל השליטה בחברות שמחזיקות בקשת - החברה המרכזית למשקאות קלים (43.4%). שאר בעלי המניות בקשת הם ורטהיים אחזקות (7.6%), יצחק תשובה (20%), משפחת למלבאום (15.3%), אלכס גלעדי (5.9%) ומשפחת נגל (7.8%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully