וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייק ניוז או לחץ? כתבה ב-ynet על האוליגרך רומן אברמוביץ' ירדה מהאוויר

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 17:34

אייטם באתר מבית ידיעות אחרונות תחת הכותרת "בזמן שהעולם מטיל סנקציות: האולגירך רומן אברמוביץ נצפה במסעדה בתל אביב", ירד מהאוויר ולא ניתן למצוא אותו. גורמים במערכת: "הטעו את הכתבים"

מדוע ירדה כתבה אודות האוליגרך רומן אברמוביץ' מאתר ynet? הבוקר (חמישי) יצא מהאתר מבית ידיעות אחרונות פוש שהוביל לכתבה תחת הכותרת "בזמן שהעולם מטיל סנקציות: האולגירך רומן אברמוביץ נצפה במסעדה בתל אביב". האייטם שותף על ידי לא מעט גולשים ברשתות החברתיות, ואף על ידי פוליטיקאים שמתנגדים למדיניות השרה שקד באשר לסינון פליטים מאוקראינה, ולכך שאוליגרכים דווקא כן מתקבלים בישראל בשמחה. עם זאת, יצוין כי אברמוביץ' הוא אזרח ישראלי.

כך או כך, לוואלה! ברנז'ה נודע כי האייטם נמחק וירד מהאתר.

כעת, הלינק לאייטם מוביל לדף ריק.גורם במערכת אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי "כל המערכת באוויר. מדובר בפייק ניוז. אברמוביץ' לא היה שם ולא כלום". עם זאת, גורמים אחרים לא שוללים גם מסע לחצים מטעמו של אברמוביץ' שהוביל להורדת האייטם מהאוויר.

ב-ynet בחרו שלא להגיב.

רומן אברמוביץ' הבעלים של צ'לסי. GettyImages
רומן אברמוביץ'/GettyImages

מסע בין כוכבים ב-13

בעקבות התקרית השעה מנכ"ל חדשות 13 אבירם אלעד את העורכת האחראית לתקלה עד לגמר תחקיר בעניין

זו לא הפעם הראשונה מאז המלחמה בה משודר פייק ניוז, ודיס-האינפורמציה מייצרת גם רגעים מביכים ושגיאות כמעט קומיות. בשבוע שעבר נחשף בוואלה! ברנז'ה כי קטע שנראה כאילו הוא לקוח מתוך הסרט "מלחמת הכוכבים" שנכנס לדיווחים של חדשות 13 מאוקראינה. הסרטון שודר במהדורה המרכזית ובתוכניות האקטואליה של הערוץ.

הסרטוו עצמו רץ ברשת כבר מ-2014 והוא למעשה יצירה של מעריצי סדרת הסרטים שניסו לדמיין איך היה נראה שילוב של שני ז'אנרים פופלאריים - סרטי מלחמת הכוכבים וצילומי דשבורד מהכבישים ברוסיה.

כך או אחרת, איש בערוץ לא עלה על הטעות, והיא המשיכה להופיע על מסך ערוץ 13 שעות רבות. בעקבות התקרית השעה מנכ"ל חדשות 13 אבירם אלעד את העורכת האחראית לתקלה עד לגמר תחקיר בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully